Ik vind het na 3 jaar thuiswerken nog steeds ongemakkelijk als m’n vriend in dezelfde ruimte is tijdens online vergaderingen, laat staan als je dat op nationale televisie moet doen.
Ze zorgt in ieder geval wel voor vermaak haha, ben benieuwd of er vandaag iets mis gaat
Ik kom er nu achter dat ik ooit crème chiboust heb gemaakt (ging finaal mis trouwens, harde stukjes gelatine er doorheen), zonder te weten dat het zo heette.
Mijn hemel kan Jan een keer stoppen met andere mensen helpen?!
Pff Jan die Mercedes weer gaat helpen, whyy
Heel aardig van Jan, maar waarom
edit: “en dan lukt het toch nog binnen de tijd” - aldus Mercedes na het krijgen van hulp
Liefde maakt blind
Jan is zo lief
Ik zag op Mercedes haar insta dat ze ze samen met Jan een voorronde heeft gedaan en ze met zijn hulp de tent heeft gehaald.
Wat een opdracht zeg. En er moest ook nog een gebakje in toch? Gaan ze dat nog redden? Haha
Hebben ze die slof nou niet eens zelf gemaakt? (Of mis ik een stuk)
Nee ja Amel had m ineens al staan (?) Maar heb haar dat gebakje niet zien maken
Sloffendeeg kregen ze van Robèrt…
Ik snap niet waarom ze dan niet een uur ofzo extra geven zodat ze ook zelf een gebakje kunnen maken?
Ik vraag me af he, staat er een soort hele grote klok in die tent? Dat lijkt me echt zenuwslopend haha. Of hebben ze allemaal hun eigen klokje
Ik zie ze volgens mij vaak een kookwekker zetten.
Wel echt benieuwd wat ze met Zineb gaan doen. Misschien een finale met 4 personen.
Ach arme Janny
Oké, ik ben voor Jan en vind Amel uiterst irritant. Dus hoe ze net dank je wel zei toen ze de technische opdracht won, vond ik ook irritant haha. Zo smuck haha
Wat leuk dat ze Janny toch ook wat hebben gebracht
Heel eerlijk denk ik dat ze met 4 man naar de finale gaan. Want je kunt niet Zineb door laten gaan, iemand nu laten afvallen…