Liefde maakt blind
Jan is zo lief
Ik zag op Mercedes haar insta dat ze ze samen met Jan een voorronde heeft gedaan en ze met zijn hulp de tent heeft gehaald.
Wat een opdracht zeg. En er moest ook nog een gebakje in toch? Gaan ze dat nog redden? Haha
Nee ja Amel had m ineens al staan (?) Maar heb haar dat gebakje niet zien maken
Sloffendeeg kregen ze van RobĆØrtā¦
Ik snap niet waarom ze dan niet een uur ofzo extra geven zodat ze ook zelf een gebakje kunnen maken?
Ik vraag me af he, staat er een soort hele grote klok in die tent? Dat lijkt me echt zenuwslopend haha. Of hebben ze allemaal hun eigen klokje
Ik zie ze volgens mij vaak een kookwekker zetten.
Wel echt benieuwd wat ze met Zineb gaan doen. Misschien een finale met 4 personen.
Ach arme Janny
OkƩ, ik ben voor Jan en vind Amel uiterst irritant. Dus hoe ze net dank je wel zei toen ze de technische opdracht won, vond ik ook irritant haha. Zo smuck haha
Wat leuk dat ze Janny toch ook wat hebben gebracht
Heel eerlijk denk ik dat ze met 4 man naar de finale gaan. Want je kunt niet Zineb door laten gaan, iemand nu laten afvallenā¦
Ja hier ben ik ook ābangā voor. Maar het is niet alsof ze echt kans maakt op te winnen dus verder maakt het ook niet zo heel veel uit dan
Nog nooit brood gebakken en dan meedoen met hhb? In dat formulier moet je óveral van aangeven of en hoe vaak je het hebt gemaakt, en dan konden ze niemand vinden die ooit brood heeft gemaakt?
Ze eist wel aandacht op, die anders voor de 3 finalisten is.
Hmm die montage klopt niet helemaal, dat hoofdding van Amel verschijnt en verdwijnt steeds.
Haha āmandā love de referentie
Wat krijgt Amel in vergelijking met de anderen idioot veel tijd op beeld. Of lijkt het zo omdat ik me aan haar erger?
Ik zit constant rant berichten te sturen naar mān vriend over hoe irritant ik Amel vind. Arme jongen haha