Heel Holland Bakt 2024 #2

Robért en Donnie…

5 likes

Ik hoop dit al 2 of 3 weken… Maar moet toegeven, ze is een vechtertje. Heb daar wel respect voor.
En haar uit de hand gemaakte draak was mooi.

4 likes

Ik stoor me wel echt aan haar bare minimum mentaliteit. En hoeveel taarten met citrus en roomkaas kan je maken, zelden komt er echt wat origineels uit haar vingers. Vind dat beetje HHB onwaardig terwijl ze vast een prima thuisbakker is.

9 likes

Ja denk ik ook. Vind Amel wel een beetje er niet thuishoren, heb het idee dat zij overall net wat matiger bakt, maar iedere keer doorgaat omdat er dan iemand ‘toevallig’ een nog slechtere week heeft. Dacht echt dat zij vandaag eruit zou moeten, als Ben was blijven bakken zoals hij eerder bakte

9 likes

Oh jee, wat zou dit betekenen voor Zineb?

1 like

Jannie en Zineb ziek! Zou Zineb automatisch doorgaan?

1 like

Oh, dat hoop ik wel. Zou toch niet dat Amel gratis naar de finale gaat?

7 likes

He wel jammer zo met een minder!

1 like

Heb ik ook het thema gemist?

2 likes

Klassiekers

1 like

Ik zou het Zineb enorm gunnen als ze toch de finale haalt.
In andere edities kwam het weleens voor dat een bakker een week miste (of helemaal af moest haken) en dan ging die week niemand naar huis, en de week er op 2. Maar… dat was altijd in een veel vroeger stadium. Hoe ze dit nu op gaan lossen? Geen idee.

4 likes

Volgens mij was er een keer eerder iemand ziek en die was wel weer in de volgende aflevering! Maar of dat ook de finale was weet ik niet

Volgens mij ging er in voorgaande seizoenen niemand naar huis als iemand er niet bij kon zijn?

1 like

Klopt, dat is eerlijker voor alle partijen. Maar dat was nooit vlak voor de finale.
Het eerlijkst is het denk ik als ze allemaal naar de finale gaan. (al vind ik zelf dat Amel het niveau voor de finale mist).

4 likes

Schwarzwalder en hazelnootschuim? :thinking:

Wtf Amel. Schwarzwalderkirsch is je favoriet maar dan zonder kirsch?!

4 likes

Ja en in de voorstukjes hoorde je bij Amel alweer iets van ‘oeps ik heb het verkeerd om gedaan’

Arme Janny. Ben je hartstikke ziek en moet je alsnog opgedoft achter de webcam zitten.

@Sundance Dat is een bijna terugkerend iets bij Amel. :sweat_smile:

15 likes

Haha ja daarom, maar heb dus uit de voorstukjes ook niet het idee dat het deze week anders gaat zijn :joy:

1 like

Ik kan je kantelen. Ja maar Janny’s beeld gaat nu ook alle kanten op. Instant misselijk straks :joy: