Heel Holland Bakt 2024 #2

IK GUN HAAR NIKS

10 likes

Haha tegelijk :rofl:

tijd voor een seizoen met alleen winnaars kan ze als eerste de tent verlaten

13 likes

De andere bakkers waren ook verbaasd dat zij had grwonnen :joy:

1 like

OMG GERDA HAVERTONGGGGGG

6 likes

Haha oh ik had een paar minuten geleden nog ‘stiekem’ mijn stem van Mercedes naar Zineb gewisseld in de poll hierboven want ik had m even niet aan zien komen

1 like

Huuuuuuh? Ik heb niks tegen haar maar komt voor mij echt totaal uit de lucht vallen

Mss geef ik mezelf wel op voor het volgende seizoen. Alles kan blijkbaar.

11 likes

Gun haar wel die gekke chocoladetoren

2 likes

Wat een onzin dit

1 like

Haha, Janny in de ballonnen.

Maar oke, was leuk, tot volgend jaar. Hoop dat het niveau dan hoger ligt.

3 likes

Doe het, alsjeblieft! Wel zorgen dat je elke week matching oorbellen hebt!

1 like

Doe

Zodat ze kan proeven hoe zoiets echt hoor te smaken ja.

Lol, alsof ik zelf verloren heb :sweat_smile:

Gewoon bij alles om hulp vragen dan kom je er wel

2 likes

Viel me op dat ze weinig kritiek kreeg en ook als een sympathieke winnaar werd neergezet. Beetje als underdog. Met ook het benoemen dat ze tijdens ziekte begonnen was.

3 likes

Tot volgend jaar! Als de bakkers van het forum meedoen, wordt het sowieso betere kwaliteit!

3 likes

Ik vind de baksels van Mercedes wel altijd haalbaar, haar HHB kookboek durf ik wel te halen en proberen haha

4 likes

Ik vond het een teleurstellend seizoen, past deze keuze dus goed bij

4 likes

Ik had het Jan het meest gegund, maar iemand die een heel onderdeel niet kan presenteren in de finale, kan geen winnaar worden naar mijn mening. Dus dan Zineb.

Eerlijk gezegd denk ik dat Zineb en Amel wel de meest interessante bakboeken zouden produceren met wat minder clichĂ© thema’s. Ik gok dat bij Mercedes de nadruk op de ‘frĂȘle decoraties’ zal liggen en boeken over dat thema zijn er meer dan genoeg.

19 likes