Ik had Jan ook het liefst zien winnen en ik denk dat als zijn baksels ook maar ik de buurt waren gekomen van een spektakel, dat ook wel was gebeurd… hij heeft het gewoon een beetje laten liggen deze aflevering… Mercedes daarentegen vond ik wel goed in de finale. Zineb ook, maar Mercedes kreeg iets beter commentaar. Hopelijk doen er volgend seizoen weer betere bakkers mee, vond het dit seizoen al met al best wel mwah…
Wat een raar einde. Zineb
was in mijn ogen de winnaar.
ps heb alleen laatste aflevering gezien maar love haten❤️
Jaaa lijkt me echt fan-tas-tisch om een seizoen met winnaars te vullen. Al heeft Rutger als man van het eerste uur veel meer bakervaring.
Nu zin in GBB. Waar kijken jullie dit meestal (terug)?
NPO Plus zendt het (vertraagd) uit toch?
Iets anders maar wel in hetzelfde format: meer mensen die The Great Pottery Throwdown kijken? Dat is dus GBB maar dan met pottenbakkers. Echt fantastisch. Ik krijg de afleveringen via iemand uit mijn eigen pottenbakgroepje, maar als je ze ergens kunt downloaden: zéker een aanrader!
Zineb, maar ik denk omdat zij vorige week ziek was dat ze bang waren dat mensen dan zouden zeggen dat ze het niet verdiende
Directe associatie met worstenbroodjes en maltesers
Als ze slim zijn stoppen ze met HHB. Eigenlijk was het mooi om met Enzo als hekkensluiter te eindigen. Mooi rond getal ook zo: 10 jaar. Zal eens proberen uit te vogelen wat de plannen zijn. Valt me namelijk op dat de marketingmachine rondom aanmelden voor het nieuwe seizoen minder is (vergeleken met voorgaande jaren). Het aanmeldformulier staat wel op de site, maar kan ook voor de show zijn. (Zie wel op sommige media verwijzingen naar aanmeldformulier, dus kan ook door m’n tunnelvisie komen)
Maar zouden ze stoppen met een programma dat zo goed scoort?
Nee pas op verzoek van André of de rest pas wss.
Maar ze stoppen toch nooit met een programma dat zoveel kijkcijfers trekt? Eerder reden om meer te investeren lijkt me.
Nee wss niet. Als ze meer geld erin pompen kan het misschien nog wat spannender worden, maar dat wordt m denk ik ook niet.
Ze hebben afgelopen afleveringen toch steeds gezegd dat je je kan aanmelden voor het nieuwe seizoen? Denk niet dat ze zomaar met zo’n succesformule stoppen.
Ja, en denk dat ze zonder reclame ook wel voldoende aanmeldingen krijgen.
Mwah kan beter. We moesten er altijd heel hard aan trekken.
Ik deed laatst ergens een bakworkshop en die vrouw vertelde dat ze elk jaar door de redactie van HHB werd gebeld of ze leuke kandidaten wist.
Ik zou best willen meedoen maar ben niet zo goed in bakken.
Ik wacht op de nailed it editie van Nederland.
Ik vind bakken heel leuk, maar ik zou echt niet tegen die stress kunnen. Niet alleen in de tent, maar ook dat je voor mijn gevoel echt wekenlang alles moet laten om het bakken en het presteren.
Inderdaad haha, ik zou echt alleen maar een breakdown krijgen ervan
Misschien dan toch maar een gokje wagen.