Ze proeven geen enkele technische opdracht meer idd. Ik denk dat ze zo toch meer op de techniek kunnen letten, zonder smaak (onbewust) mee te wegen.
Waar is Nhaan dit jaar?
Je bent niet de enige die zich dit afvraagt haha, kwam dit artikel toevallig laatst tegen: Waar is Nhaan? - Heel Holland Bakt
Leuk om te lezen. Ik ben benieuwd wat ze met die rosetten-vormpjes gaan doen! Ik heb daar de afgelopen jaren regelmatig Struvor mee gebakken rond carnaval en oud en nieuw, maar in Nederland zijn de vormpjes de laatste jaren niet zo heel populair. Zou leuk zijn als die weer terugkomen.
Leuk thema, ben benieuwd!
Benieuwd of er iemand iets met mayonaise gaat bakken ergens deze aflevering.
Oeh een Japanse cheesecake, zou dat zoân enorm soufflĂŠ-achtig ding zijn?
Denk ik wel! Zoân wiebel ding.
Ik ben heel benieuwd naar die zwarte sesam cheesecake
Ja ik ook!
ze proeven!
Waarom proeven ze nu wel? En de vorige keren niet
Hey ze proeven de bagels nu dus wel
Ik hoop dat Pien deze opdracht goed doet en er in blijft! Sowieso ben ik heel benieuwd naar al die cartoon cakes, bijzonder concept.
Benieuwd of het nog smaakt met al die fondant.
Het is natuurlijk een wedstrijd maar ik vind dat de tijd die ze krijgen dit seizoen echt heeeeel krap is.
Cheesecake in 2 uur, fondanttaart waarbij de nadruk op de decoratie ligt in 3 uur⌠Dat is niet te doen.
Ik hoop dat Pien met deze taart haar plekje heeft gered!
Hahaha ik ga echt stuk om dat Tim zijn taart âik wil kaasâ heeft genoemd
Lastig te zeggen wie er uit gaat vandaag
Ik denk dat Carla over het algemeen het zwakst was deze aflevering.
Ja hè, het is deze opdracht bij iedereen zo duidelijk dat ze met meer tijd echt een mooie toffe taart hadden gemaakt, en nu is alles afgeraffeld.
Ze zijn er niet te kritisch op dus ze zullen het zelf ook wel vinden, maar gewoon zo zonde
Precies, als ze een (half) uur meer hadden gehad, had dat zo gescheeld.
De nadruk ligt meer dan ooit op het uiterlijk van de baksels, maar de tijd lijkt wel krapper dan voorheen.
Ik gun Rudo het speldje!