Aaah Pien is altijd zo lief enthousiast
Wel duidelijk wie meesterbakker wordt. En leuk dat ze zo aan elkaar gewaagd zijn.
Ja Rudo meester Bakker denk ik. Pien heeft het wel gered denk ik dus vrees idd voor Carla (vind haar wel grappig)
Rudo was ook diegene die zei dat hij er graag een wilde, voordat iemand een tweede kreeg toch? Ik denk wel dat hij het redt!
Leuk! Echt gegund.
Ah leuk, verdiend.
Carla laat hem niet eens uitpraten
Aahw ze was ook wel een beetje de moeder van de groep volgens mij.
Eens, snelheid is toch ook helemaal niet interessant? Je hoeft ook echt niet oneindig de tijd te geven natuurlijk, maar gewoon een half uurtje extra hier en daar maakt toch niks uit? Vind nl ook dat het de kwaliteit ten goede komt en daar kijk je toch ook voor.
Ja dat vind ik ook. Of doe dan bv die technische opdracht met tijdsdruk en zoals die laatste opdracht een half uur meer. Dat je echt kunt zien wie er netjes een taart kan decoreren ipv al die afgeraffelde.
Ja volgens mij wel! Die cartoon taarten zijn altijd met fondant dacht ik, meesten vonden het ook zelf eigenlijk niet lekker haha
Had echt zin om vorige seizoenen te bingen maar alleen het huidige seizoen staat op NPO Plus.
Zo ik heb net even wat afleveringen teruggekeken, ben weer helemaal bij. Ik verbaas me wel over alle lange mouwen en wijde jasjes van Aruna en Pien. Ik zou dan steeds met mijn mouw in de beslagkom hangen haha.
Limburgse vlaai?
Vla toch?
Zeker niet. Dit is vla
Ik ga er wel goed op hoe netjes Aruna altijd werkt en zo tiptop verzorgd eruit ziet. Ik ben zelf altijd een soort wandelende lawine.
Ik ben een Fries dus voor mij zit vla ook in een pak ja haha.
Nu heb ik zin in vlaai
Ik heb nooit vlaai gegeten 🫢
Ik heb een Limburgse collega die voor haar verjaardag altijd vlaai meeneemt. Duurt alleen nog 4 maanden