Heel Holland Bakt 2024 #2

Jammer dat niemand een frikandellenvlaai heeft gemaakt. :sweat_smile:

9 likes

Ik heb dus nog nooit van Dushi buttons gehoord dus nu wil ik het uiteraard proeven. Waar kan je dat kopen?

3 likes

Huzarensalade? Getverdemme

2 likes

Ja, wat een aparte opdracht ook

1 like

Het ziet er niet aantrekkelijk uit Jannie. Huzarensalade blijft ranzig. Of het nou in een plastic of een gefrituurde bakje zit

2 likes

Brrr huzarensalade.

En Pien weer met die streng haren voor haar oren vorige week ook al. Dat voel je toch.

Tot mijn 10e was zo een huzarenslaatje echt 1 van m’n favoriete snacks uit de supermarkt waar ik om zeurde. Zoveel gegeten dat ik nog een beetje misselijk word als ik eraan denk.

2 likes

Huzarensalade

• Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Precies goed gewaardeerd

0 stemmers

Ik hou dus echt enorm van huzarensalade, zeker vers gemaakt door mijn moeder. Hoogtepunt van de feestdagen. :heart:

2 likes

Ik vind al die ‘salades’ waar mayonaise de hoofdrol speelt ranzig.

Maar mayo maken ging niet lekker en die bakjes gaan ook beroerd. Dit belooft wat

Benieuwd of ze gaan proeven of alleen kijken.

Die bakjes moeten al loslaten in het vet, als je na een paar seconden een snelle polsbeweging maakt, lukt dat als het goed is. Lospeuteren zoals Pien doet werkt niet.

3 likes

Beetje raar dat ze op een salade beoordeeld worden. Is toch een andere skill dan bakken lijkt me?

Koude schotel :heart:

4 likes

Pien moet flink aan de bak vandaag.

4 likes

I see what you did there…

3 likes

Wat is dit nou weer voor rare opdracht

4 likes

Ik wil geen macarons zien in die kroonluchters

1 like

Ja snap echt niks van de opdrachten i.c.m. het thema klassiek

4 likes

Ja eens.

Wat dat betreft is het jammer dat de eerste seizoenen met Rutger en Menno niet meer online staan, die hadden veel normalere opdrachten.

5 likes

Samenhang vind ik sowieso altijd ver te zoeken bij de Nederlands versie. Jammer

2 likes

“Ik heb geen hangende zak.”
Nee, ik ook niet

1 like