Heel Holland Bakt 2024 #2

Oooh dat is wel echt zuur.

Ik denk het ook! Jammer

1 like

Oke het kan nog spannend worden

Maar Susan gaat niet winnen, verwacht ik. Ook als ze door gaat.
Aruna en Tim zijn technisch veel sterker en ze hebben interessantere smaken.

7 likes

Ahh wel jammer maar denk toch Rudo naar huis

Toch wel jammer als iemand die goed is net de week voor de finale zijn week niet heeft. Ik vind Susan wel leuk maar ik denk niet dat zij ook maar enige kans maakt in de finale

3 likes

Eens. Ik hoop dat ze de afgelopen weken misschien even meenemen.

1 like

Aaahw rudo hij was mn lievelings

Neeee Rudo :sob:

1 like

Zo ontzettend jammer

1 like

Ahw zo zuur. Vorige week nog meesterbakker en nu naar huis
 echt zonde

3 likes

Zoooooo zonde. Maar inderdaad, Suzan maakt echt 0,0 kans.

Finale gaat echt tussen Tim en Aruna. Aan de ene kant is misschien Tim sterker en hij maakt prachtige gebakjes, maar ik vind hem misschien wel wat minder onderscheidend dan Aruna tov andere finalisten/winnaars.

3 likes

Ik had vorig jaar ook geen vertrouwen in die mevrouw met de autonaam en die won ook, dus ik zeg niks meer

4 likes

Haha ja die heeft bij mij in de buurt nu ook een heel succesvolle bakkerij, dus wie weet.

2 likes

Hoe heet die toko, audi?

Ok ik ben weg

Er komt rond Kerst een HHB-editie met BN’ers! Ben heel benieuwd.

https://www.ad.nl/show/kersteditie-heel-holland-bakt-met-bners~a36b61f3/

Edit: oké aan de emoji-reacties op dit bericht te merken is niet iedereen hier enthousiast over? Het lijkt mij best leuk en ik ga zeker kijken.

12 likes

Het zal vast leuke feel good tv zijn maar ik kijk zelf vooral graag naar goede bakkers en voor de bijzondere combinaties en ik gok zomaar dat deze BN’ers daar niet perse op geselecteerd zijn.

2 likes

Oh ik vind dit ook wel leuk hoor!

3 likes

Oh ja, eens hoor. De reguliere seizoen lopen ook niet over van kwalitatief goede bakkers. Maar die noodzaak om aan elk programma BN’ers toe te voegen snap ik ook gewoon niet zo.

2 likes

Ik vind het juist zo leuk met mensen die echt iets van bakken weten of er echt van houden. Snap gewoon niet waarom er altijd (uiteindelijk) weer BN’ers bij gehaald moeten worden.

4 likes