Het ligt een beetje aan wie de BN’ers zijn. Ik hoef echt niet te zien hoe Gordon een appeltaart maakt binnen een uur
Hahaha, ja helemaal mee eens.
Maar als het ‘gezellige’ BN’ers zijn zoals Karin Bloemen of Frans Bauer om maar een paar namen te noemen, dan lijkt het me heel leuk om naar te kijken. Al verwacht ik dat er ook wel BN’ers zullen komen die nooit iets bakken en dan stuntelen.
Dat het BN’ers zijn hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze niet goed kunnen bakken.
Bij Masterchef met BN’ers deden er wel echt goede koks mee nml.
Ja, ik ga het sowieso kijken! Al vind ik het sowieso jammer dat het niveau hier gewoon met alles wat lager lijkt te liggen. Volgens mij had je in Amerika? dat David Schwimmer mee deed met de bekende mensen editie, en verbazingwekkend goed kon bakken. Dat zou ik wel leuk vinden. Maar niet van die Chantal Janzen ingestuurde oh oh kijk mij eens stuntelen grappen.
Dat soort verrassingen lijken me inderdaad heel leuk!
Dit lijkt me echt super leuk!
Welke BN’ers zouden jullie graag terugzien?
Ik wil dat Jannie, Robert en André onder tijdsdruk bokkepootjes gaan maken
In België wordt dit al twee jaar gedaan denk ik, vind het altijd maar een flauw afkooksel omdat het echt nog meer in scène gezet is dan het origineel. Het lijkt er soms eerder op dat ze het lelijkste baksel willen produceren ipv het mooiste
Ik hoop eigenlijk beetje op Celebrity Masterchef taferelen, daar zaten echt goede koks tussen!
Ohh ik vind dit wel leuk! Al ligt het wel heel erg aan de kandidaten natuurlijk
Bij british bakeoff hebben ze ook een keer met bekende mensen gedaan voor het goede doel, volgens mij was die heel leuk. Daar komt iig dit moment vandaan hahaha
Haha ja deze scène leeft rent free in mijn hoofd.
Sameee, ga echt elke keer stuk als ik hem weer zie
Ik kende dit fragment niet maar net opgezocht en net zo grappig als de meme haha.
Vanavond finale!
Wie denk je dat er gaat winnen vanavond?
- Tim
- Aruna
- Susan
0 stemmers
Wie hoop je dat er gaat winnen vanavond?
- Tim
- Aruna
- Susan
0 stemmers
Vanaf het begin was ik Tim-fan omdat hij overkomt als een technisch goeie bakker, en hij blijft rustig bij moeilijke opdrachten. Zijn smaak-combinaties vind ik ook interessant klinken.
Maar @Bunnyslippers zei laatst dat hij niet heel onderscheidend is van andere winnaars en daar ben ik het mee eens, dus gun ik het Aruna ook enorm.
Aruna is met haar Hindoestaans / Surinaamse achtergrond en bakstijl unieker en levert denk ik een interessanter bakboek op, mocht ze winnen.
Maar met beide winnaars zou ik vrede hebben omdat zij volgens mij het sterkst zijn geweest over het algemeen. Mocht Aruna niet winnen, dan hoop ik dat ze later alsnog -net als Zeinab- met een eigen boek komt.
Als Tim of Aruna wint is er echt een terechte winnaar.
Ja, wie van de 2 maakt me niet echt uit. Zolang het Susan niet is.
Echt hou op met die fruitmandtartelette zooi
‘Tar-telletjes’
Ik vind dit er smerig uitzien. Een soort condoom ofzo
Oooh die jurk van Janny