Ja vind die qua uiterlijk het minst, maar ben wel benieuwd naar de binnenkant want de smaken klinken wel top.
Ja, ik vraag me af of dat de bedoeling was of door de tijd/blessure
Lijkt me een hele moeilijke opdracht (ik heb ook niet het doorzettingsvermogen om 7 uur te bakken) maar ik vind die klassieke bruidstaart look echt niet mooi. Vind alleen die van Aruna semi-mooi
Op basis van de info nu denk ik dat Aruna gaat winnne. Technisch echt knap om zo’n 5 lagen taart te maken.
Die van Aruna is echt een plaatje zeg! Hopelijk is ie net zo lekker als ie er uitziet.
Die van Aruna is ook wel het meest spectaculair qua looks, zou haar zeker de winst gunnen!
Eens. Vind hem er ook echt mooi uit zien. Mooiste van de drie ook.
Hahahhahaha dit is wel komisch ![]()
wauw ik vind deze ook heel mooi hoor
Ja, maar zo mooi vind ik deze niet hoor. Ja, er zit tijd en details in. Maar dit is niet heel moeilijk qua afwerking.
Ach arme Tim. Wat zou hij gebaald hebben zelfs nu hij het weer terug ziet ![]()
Idd, er zit veel werk in maar het is ook niet mijn stijl.
Zeker geen verkeerde taart, maar alles op dezelfde manier gedecoreerd en niet gestapeld. Dus in mijn ogen minder creatief en minder moeite gedaan.
Heeft Susan maar 1 smaak of wel meer?
Twee smaken!
Oke had al het idee dat ze niet alle taarten aansneden maar daarom dus.
Zeker minder enthousiasme bij Susan. Hup Tim!!!
Ik denk dat een vereiste was dat de taart wit was, want dat zijn ze allemaal. Misschien zijn ze daarom “saai”
Oke het wel het idee dat dit tussen Tim en Aruna gaat en dat Aruna gaat winnen.
Iets gewoner qua looks dan de andere 2 maar wel strak en zo te zien mooi en netjes gebakken. Dat krijg ik niet voor elkaar met intacte ribben.
Mocht Tim niet winnen, dan denk ik dat hij wel op een bepaalde manier het bakken professioneel kan oppakken in de toekomst.