Heel Holland Bakt 2024 #2

Haha dit zeggen ze elk jaar.

5 likes

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

10 likes

Aaah leuk! Dik verdiend!

2 likes

Heel knap gedaan! Maar ook heel erg jammer voor Tim.

14 likes

Heel blij dat Aruna gewonnen heeft! Vind het echt verdiend

2 likes

Nu al benieuwd naar haar boek!

5 likes

Die komt er wel. Misschien dat hij net als Anna’s Smaakatelier met een eigen bakkerij komt of zo. Of op termijn een eigen boek.

8 likes

Ja hoor! Ben onwijs benieuwd. Was mij ook wel redelijk om het even, als Susan het maar niet werd 🫢

4 likes

Ja haar bakkerij lijkt me echt een droom!

Heel erg verdiend voor Aruna!

2 likes

Ahh wat fijn voor Aruna. Gunde het haar enorm, hoewel ik Tims smakencombi’s ook wel echt interessant vond.

Snap de anti-Susan hier niet echt, vond haar echt wel een heel leuk mens met prima taarten. Niet per se finalewaardiger dan Rudo de laatste weken, maar alsnog volgens mij een heel lief mens.

7 likes

Maar niemand hier is anti Susan omdat ze niet lief is. De anderen waren gewoon veel beter en Susan heeft veel succes behaald met afkijken bij de rest. Dan verdien je de winst niet in mijn ogen.

14 likes

Voor de liefhebbers van GBBO: er staat een nieuw seizoen op npo plus :grin:

14 likes

Sinds gisteren is het nieuwe seizoen gbbo iedere dag weer op televisie (behalve aankomende dinsdag, want voetbal)

5 likes

Heb genoten weer gisteren! Moest wel even wennen aan de nieuwe co-host, ik mis Matt nog een beetje

Ik dacht dat het elke week zou zijn, goed dat je het hier post. Ik zou bijna de opname-functie voor tvkijken weer een maandje aanzetten. Elke dag, dat betekent flink doorkijken :sweat_smile:

Met NPO plus kan je alles al kijken en het is echt weer zo leuk. Het wordt wel weer goed duidelijk hoe bedroevend het niveau in Nederland soms is

2 likes

Kwam er ook vandaag pas achter. Gelukkig heeft de televisie een terugkijk functie

1 like

Op Netflix staat een nieuwe serie wat een vergelijkbaar format heeft als hhb en gbbo. Het heet Blue Ribbon Baking Championship. Het is gebaseerd op de bakwedstrijden die je op een state fair hebt.

Het is heel Amerikaans en de bakkers zijn minder goed vergeleken met gbbo en hhb. Maar ik vind het lekker wegkijken

6 likes

Morgen komt hhb weer op de televisie.
De bakkers voor dit jaar:
https://www.heelhollandbakt.nl/bakkers/

10 likes

Bakkers klaar?

3 likes

Bakken maar!

(Ik zit klaar, haha!)

4 likes