Ja ze zag er ook echt verslagen uit voor ze überhaupt begonnen waren, alsof ze het al heeft opgegeven
Bbq uit een potje bij hhb? Kan alleen een Mitchell doen
Dan vraag ik me direct af of hij wel eerder een aflevering heeft gekeken. Dan weet je toch dat met kant en klaar ingrediënten werken een doodsvonnis is…
Oud stewardess is het zat
En ik haar
Oh die koekjes bij Kathleen thuis zo lelijk zijn ze bij mij niet eens
Waar is Wim als je hem nodig hebt
Waarschijnlijk aan het golfen
O, wat zijn die taarten lelijk
Ik verbaas me er toch altijd om hoe meeega slordig bakkers hier zijn, ik snap dat het amateurbakkers zijn maar oefenen ze dan nooit om het een beetje strak te krijgen
Kan door tijdnood komen. Volgens mij krijg je echt weinig tijd. Als er maar iets mis gaat, kom je al in tijdnood
Ondanks de kant en klare bbq saus, mag Mitchell nog een ronde mee. Dat had ik niet verwacht
Best stom want dan krijg je alleen maar lelijkere baksels. Ik kijk dit toch niet voor de spanning, je hoeft die bakkers niet op te jagen voor mij
Kijk nu het nieuwste seizoen van the great British bake off en dat is weer echt smullen. Sinds ik dit kijk, sla ik de NL versie over, zo’n erbarmelijk laag niveau!
Waar kijk je die? Ik zocht online maar kon het niet vinden
Ik kijk het met vpn via de site van channel 4. Moest wel een account aanmaken (gratis). Geloof dat het ook op Netflix staat maar weet niet of dat de Nederlandse Netflix is. Vind het inderdaad veel leuker en een veel hoger niveau!
Inderdaad met een vpn via channel4!
Weer zo’n opdracht die bij een groot deel mislukt omdat ze zo weinig tijd krijgen… Echt jammer vind ik dat
Ja eens. Leuke opdracht wel, maar iets meer tijd zou wel welkom zijn.
Oh Jezus wat een drama dit, is bij vrijwel niemand goed gegaan volgens mij? Alleen Elise?
En die ene man, ik weet zijn naam niet