Heel Holland Bakt 2024 #2

Die van Kim is ook gelukt, wel lelijk

1 like

Nou en wat er gelukt is vind ik ook echt niet mooi. Maar ja, daar kun je amper commentaar op geven

Ja zulke uitlatingen zijn vragen om problemen :joy: altijd als ze zeggen dat ze veel ervaring hebben met dingen mislukt het faliekant

Echt praying on the downfall van die stewardess :pray:t3: Vind haar zo irritant

12 likes

Ja die bloemetjes hadden een perfect gevoel voor timing en drama

2 likes

Waarom ziet Janny er altijd uit alsof ze haar wenkbrauwen drag queen style heeft weggelijmd maar de nieuwe nog niet getekend heeft?

Is dat fair? Dat hij nog even de boel in de vorm laat zitten?

Zullen ze wel rekening mee houden qua beoordeling hoor. Ze zeiden ook dat hij ‘nu wel’ gegelleerd (hoe schrijf je dit?) was

3 likes

Hahaha omg dit lijkt net een kwal

1 like

Ja precies. Dat bedoelde ik ook. Vind die mega dikke gelei lagen van zowel Shelby als Niels niet heel aantrekkelijk eruit zien.

Elise zou wel eens kunnen winnen. Die presteert tot nu toe vrij goed. Met deze competitie is het ook niet heel erg moeilijk. Kim is ook wel goed trouwens.

1 like

Vanielje :sob:

1 like

Waarom hebben ze die veel te grote kletskoppen niet gewoon uitgestoken? Dan kun je ze toch gewoon kleiner maken

Ik denk omdat ze daar te laat achter kwamen. Kletskoppen kan je eenmaal afgekoeld niet meer goed uitsteken, dan breken ze.

2 likes

Maar er was toch ook iemand die het al zei toen ze nog in de oven zaten? Als je ze dan gelĂ­jk uitsteekt lijkt me dat je dat wrl kunt oplossen toch

Ja klopt, als ze nog warm zijn kan je ze prima uitsteken.

1 like

Nou Shelby heeft vaak gingerbread houses gemaakt, dan weet ik wel hoe dit afloopt

6 likes

Waaarooom krijgt zij zoveel aaaandaaacht

1 like

Hopelijk omdat ze naar huis gaat deze week.

1 like

Ben bang dat het exit Shelby wordt vandaag.
De stewardess was tweede bij de technische opdracht, en haar taart was niet ingestort dus ik denk dat die nog even blijft.

3 likes

Wat een wanstaltige dingen weer, niet normaal

2 likes