Heel Holland Bakt 2024 #2

ughhh ik kan er bijna niet naar kijken, wat een getut

2 likes

Ik zei net hetzelfde :sweat_smile: toen ik Kim met die taart zag gooien net dacht ik: oei…

@June ufhh ja, ‘wil je een knuffel?’

Halloooo hou op zeg, het is de finale. Waar is de strijd

4 likes

Ik vind Andre zooo lief

6 likes

Dus een onderdeel van de opdracht was kleurverloop en Anne doet dat gewoon… niet?

Welke taart vind je het mooist?

• Anne
  • Kim
  • Elise

0 stemmers

We zijn op een punt beland dat ik me ook zou kunnen opgeven. Echt wat een lelijkheid

11 likes

Ik vind ze niet heel mooi geworden eigenlijk :grimacing: vooral die van Anne niet

4 likes

Misschien is het probleem ook wel dat het niveau ieder jaar lager wordt en daardoor steeds meer mensen denken: oh dit kan ik ook wel. En er dan doorheen komen :sweat_smile:

6 likes

O o ik kan het echt niet aanzien

4 likes

Ik snap vooral niet dat Anne nog niet eerder zo’n stapeltaart heeft gemaakt?

2 likes

Ik heb ook echt het idee dat het meer over de rest zegt dan over Anne dat zij in de finale staat

5 likes

Dat. Dat van de 10 afleveringen Elise en Kim samen 6 speltjes hebben ook… :smiling_face_with_tear: dus allemaal opgeven. De HHB FF editie :cupcake:

1 like

Ja oke ga toch voor Elise als winnaar. Kim krijgt iets te veel commentaar.

7 likes

Denk het ook inderdaad.

Elise gaat m toch wel winnen lijkt me, mooiste taart en ook alleen maar positief over de smaak. En ook eigenlijk de enige die zich volledig aan de opdracht heeft gehouden…

Kan niet anders dan dat Elise wint toch? Of Kim omdat ze meer aan het thema winters voldoet

Hahah ja je hoort aan het commentaar ook al dat zij gewoon echt voor spek en bonen daar staat. Niet ‘wat een mooie taart’ maar ‘wat ben jij gegroeid’ :joy:

7 likes

Anne is ook echt bij niemand een optie.

1 like

hele seizoen niet gevolgd en geen minuut gezien maar dat er een elise anna en kim in de finale staan vertelt me al genoeg :sob:

Ugh

1 like