Heel Holland Bakt 2024 #2

Ik denk wel sowieso Kim of Elise. Anne is gewoon steeds niet zo verfijnd en heeft duidelijk minder kennis. Maar goed, het kan raar lopen

2 likes

Wow mooi voorbeelddessert zeg. Maar vrees al voor de resultaten :joy:

1 like

Een uur en een kwartier voor drie van die krengen

Omg doe gewoon je ding ipv alles met elkaar te bespreken?

3 likes

Elise praat echt altijd alsof ze tegen een kind praat

3 likes

Ja voor mij idd ook de reden om op Kim te stemmen! Had anders Elise gedacht

1 like

1*jX8qGZC3WOIm1LFvBNL5jA

Ik na het zien van deze opdracht.

2 likes

Ik vind het wel leuk dat ze deze techniek moeten gebruiken, met het folie! Wil dat zelf ook altijd nog een keer proberen

1 like

En wie hoop je dat er wint?

• Elise
  • Kim
  • Anne

0 stemmers

2 likes

Yes ik ook, ik was tot dat voorstukje echt ervan overtuigd dat Elise zou winnen, maar blijkbaar zal er nog een heleboel mis gaan.
Maar goed het was maar een halve minuut of zo, bij Kim kan er natuurlijk ook van alles misgaan nog.

1 like

Wel leuk dat ze weer een grote taart moeten maken als finale! Vond die vorige toch altijd minder leuk met die tafels met van alles.

4 likes

Mee eens, ik denk ook dat dat makkelijker te beoordelen is dan een hele tafel met verschillende baksels.

2 likes

Wel veel truttigheid zeg deze aflevering :joy::smiling_face_with_tear:

3 likes

Die ultra neppe ‘oh neee’ van Kim bij de verbrande taart van Elise :sweat_smile:

7 likes

Andre krijgt ook echt geen reactie uit Elise he😂ze reageert zo netjes en neutraal. Gelukkig zijn Kim en Anne wel leuk.

3 likes

Hahaha nou ik snap dit wel, ben je helemaal druk bezig, word je gestoord voor zoiets. Hoe ze later praatte toen ze meer rust had was heel anders

3 likes

Ja ik snap het ook wel hoor, maar zo is ze al het hele seizoen. Daarom zit ze een beetje in mn allergie :’)

1 like

Die suffe grouphugs ook de hele tijd :roll_eyes:

3 likes

Ohhh die kleur staat Janny mooi zeg.

3 likes

De tegenslag bij Elise lijkt mee te vallen, ik vind het toch knap hoe ze zich herpakt heeft.

Ben niet meer heel zeker van mijn voorspelling voor Kim als winnaar.

1 like