Ik vind Elise wel een leuke en terechte winnaar! Haar taarten waren wel vaak heel strak/netjes gedecoreerd. Vond het eigenlijk alleen hier in de finale wat tegenvallen maar die van haar was alsnog mooier dan de andere.
Geen idee wanneer dat er weer op is. Maar zeker leuker te kijken met mensen die in ronde 1 al betere taarten neerzetten dan deze amateurs bijelkaar.
Ik ben echt een medium bakker, en ik zou echt kapot gaan van de stress, maar ik weet zeker dat ik hier een prima taart neer had kunnen zetten.
Daarbij waren de finalisten ook enorm boring. Vooral Elise zat enorm in mijn allergie, zo keurig en kleuterjufferig.
En dit jaar zit een Hollander bij gbbo. Het zal wel van de zomer weer op tv te zien zijn
Kijkt iemand de kerst special? Eindelijk eens iemand die een haarnetje gebruikt!
Hahahahahaha okee laat maar.
Ja maar ff verder kijken hoe dit afloopt maar oprecht zou dit standaard een goed idee zijn
Ik vind deze spektakelstukken beter dan de meeste van afgelopen seizoen
Bijna iedereen had hun haar vast
Ik vind Edsilia zo leuk! Die denkt ook niet na voordat ze wat zegt en doet
Net heb ik de kerstspecial teruggekeken en eigenlijk vond ik het leuker dan het normale seizoen. De baksels waren verbazingwekkend mooi gelukt zeg!
Vanmiddag pas gekeken maar het was zo gezellig (in de tent en om naar te kijken)
Ohh ik vond Manon en Guus wel heel erg kleffie en beffie! Beetje cringe. Maar wel leuke aflevering met best mooie baksels!
Oh ja echt vreselijk Verder vond ik het heel leuk en er werden mooie dingen gemaakt.
Great Brittish Bake Off is vanaf vorige week elke donderdag te zien op NPO zag ik!
En in zijn geheel te streamen met npo plus
De eerste aflevering (cake week) was vorige week al op tv. Die illusion cakes lieten gelijk al het niveau zien. Benieuwd naar de komende afleveringen!