Heeft Shai nou eigenlijk alle technische opdrachten gewonnen? Voor mijn gevoel wel😂
Ik wil die appelkruimel soezen wel proberen
Heeft Shai nou eigenlijk alle technische opdrachten gewonnen? Voor mijn gevoel wel😂
Ik wil die appelkruimel soezen wel proberen
Waaauw zo mooi die van Shai!
Ah wel sneu voor Bianca. Dit zal haar wel de finale gaan kosten.
Hmm dit had ik niet verwacht. Ik dacht Bianca gaat eruit:
Was het ooit zo vroeg in het seizoen al duidelijk wie er ging winnen? Vond het wel een leuke aflevering met uitdagende en leerzame opdrachten!
Oh onverwacht dit! Maar als ze afgelopen afleveringen hebben meegenomen in het besluit snap ik het wel.
Ja seizoen 1 toen Rutger won. En Hans in seizoen 5.
Ja ik denk dat ze dat wel hebben meegenomen idd
Zitten we er klaar voor allemaaaal?
Denk dat Shay gaat winnen
De eerste keer dit seizoen dat ik live kijk ipv later!
Het moet inderdaad gek lopen wil Shai niet winnen, wel jammer qua kijken maar hij is ook wel echt de beste.
Kijken of Shai zijn technische opdracht winning streak kan houden, volgens mij heeft hij ze echt allemaal gewonnen?
Ik heb in m’n hoofd zitten ééntje niet, maar ik zou niet durven zeggen welke dat dan geweest zou zijn dus misschien klopt er niks van haha
Zou kunnen hoor! Eentje was wel een gedeelde 1e plek weet ik nog😂
Lijkt erop dat hij de laatste niet gaat winnen? ![]()
Jammer dat het perse van eclairs moet die laatste opdracht, vind het toch leuker als ze een taart moeten maken haha
Ja he, ik vind het ook wel jammer. Een mooie grote bijzondere lekkere taart is leuker (en spectaculairder) voor de finale
Wat ziet janny er weer fantastisch uit! Ben benieuwd of zij een stylist heeft of zelf haar kleding uitzoekt. Ze ziet er altijd zo chic uit! En altijd heeft ze iets aan wat afkleed en haar goede punten accentueert. Ik wil ook haar stylist
Hahaha wat onnozel zeg met dat glas dat breekt
Haha ja snapte ook niet wat ze aan het doen was, met een brander erop
Haha ja wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? ![]()
gevalletje het licht brand wel maar er is niemand thuis