Heel Holland Bakt 2024 #2

Eens, maar aan de andere kant, een slagroomtaart is in principe zo simpel dat je hiermee goed kunt uitpakken, uitblinken en/of afgaan.

2 likes

Ze praat als een echte Anne Fleur

7 likes

Ik vind het eigenlijk niet meer leuk om te kijken. De spektakelstukken van gister waren toch helemaal niks

1 like

Ja, ik moet terugkomen op m’n uitspraak over de slagroomtaart
 Als je zo’n simpele taart niet eens kunt maken of als je dat wel kunt daarmee niet uitpakt, wat doe je dan in dit programma. Is toch ook al duidelijk wie de winnaar wordt

2 likes

En haar vriend heet Lodewijk :sparkles:

6 likes

Hoe moeilijk kan het zijn om een drip van karamel te maken. Je kunt zelfs van tevoren oefenen :sweat_smile:

3 likes

Hahahah deze opening :joy:

5 likes

Wel leuk dat Shai niet meer standaard de beste is. Maakt het kijken weer leuker.

6 likes

eens!

waarom doen deelnemers hun haar nooit vast tijdens het bakken!!! ugh.

Ik zit het nu terug te kijken maar Janny is zo lief en echt zo’n moeder figuur. Zelfs naar AndrĂ© die van dezelfde (volgens mij) leeftijd is. “Is echt lekkere kaas hoor, vind jij ook wel lekker! Proef maar!”

8 likes

Leuke opdracht die chocoladedoosjes!

Heeft Shai nou eigenlijk alle technische opdrachten gewonnen? Voor mijn gevoel wel😂

Ik wil die appelkruimel soezen wel proberen

1 like

Waaauw zo mooi die van Shai!

1 like

Ah wel sneu voor Bianca. Dit zal haar wel de finale gaan kosten.

1 like

Hmm dit had ik niet verwacht. Ik dacht Bianca gaat eruit:

3 likes

Was het ooit zo vroeg in het seizoen al duidelijk wie er ging winnen? Vond het wel een leuke aflevering met uitdagende en leerzame opdrachten!

Oh onverwacht dit! Maar als ze afgelopen afleveringen hebben meegenomen in het besluit snap ik het wel.

4 likes

Ja seizoen 1 toen Rutger won. En Hans in seizoen 5.

Ja ik denk dat ze dat wel hebben meegenomen idd

4 likes

Zitten we er klaar voor allemaaaal?

Denk dat Shay gaat winnen

1 like