Heel Holland Bakt 2024 #2

Ja oke ga toch voor Elise als winnaar. Kim krijgt iets te veel commentaar.

7 likes

Denk het ook inderdaad.

Elise gaat m toch wel winnen lijkt me, mooiste taart en ook alleen maar positief over de smaak. En ook eigenlijk de enige die zich volledig aan de opdracht heeft gehouden

Kan niet anders dan dat Elise wint toch? Of Kim omdat ze meer aan het thema winters voldoet

Hahah ja je hoort aan het commentaar ook al dat zij gewoon echt voor spek en bonen daar staat. Niet ‘wat een mooie taart’ maar ‘wat ben jij gegroeid’ :joy:

7 likes

Anne is ook echt bij niemand een optie.

1 like

hele seizoen niet gevolgd en geen minuut gezien maar dat er een elise anna en kim in de finale staan vertelt me al genoeg :sob:

Ugh

1 like

Tsja

Oh kom op. Je had het echt wel verwacht.

15 likes

kim stiekem super zuur haha :rofl:

9 likes

Achja Kim zou precies hetzelfde gezegd hebben :rofl:

Is denk ik ook een stukje productie. In veel van dit soort programma’s (en vroeger ook hhb) zag je echt technische ontwikkeling en hier lijkt men het hele seizoen gewoon amper vooruit te gaan.

1 like

Ik keek dit vroeger altijd. Maar het eerste wat ik net dacht waarom ziet alles er zo slordig uit? Dit kan ik zelfs :rofl:

2 likes

Net als Kim die niet verwacht had in de finale te staan

1 like

Maar, Anne is wel gegroeid jongens!

8 likes

Okee wel zin in de kerstspecial.

4 likes

Dit is gewoon echt het enige wat gezegd wordt, niet eens dat ze het goed heeft gedaan :joy: Wordt grwoon een beetje zielig zo, hoe vaak hrt gezegd wordt

2 likes

Echt zo :joy: laat me dan maar 4e worden.

1 like

Wanneer is er weer Bake off? Ga voortaan dat wel kijken, daar is het niveau ten minste wel goed.

2 likes