Haha ik vind sommige dingen ook gewoon vies ofzo, dat geknoei en ze likken nog net de spatel niet af
Sommige taarten zien er ook gewoon vies uit. Die kozakken zagen er ook goor uit
Heb net de aflevering gekeken, was idd eigenlijk na de eerste opdracht al duidelijk, en de 2e erna bevestigden dat alleen maar. Zeker wat betreft meesterbakker durf ik wel in te zetten op zijn winst voor het hele seizoen.
Ik kijk seizoen 16 via IPtv, alleen duurt het nu al ff voor aflevering 6 online komt.
Ik had voor de 100ste aflevering wel iets leukers verwacht dan een slagroomtaart.
Wat heeft die Anne Fleur toch een walgelijke errrrrr, kan er echt niet naar luisteren.
En idd supersaai slagroomtaart
Eens, maar aan de andere kant, een slagroomtaart is in principe zo simpel dat je hiermee goed kunt uitpakken, uitblinken en/of afgaan.
Ze praat als een echte Anne Fleur
Wat een bedroevend niveau weer
Ik heb toch elke week weer hoop ofzo dat ze iets spectaculairs neerzetten
Ik vind het eigenlijk niet meer leuk om te kijken. De spektakelstukken van gister waren toch helemaal niks
Ja ik zeg net waarom kijken we dit ook al weer? Het is meer ergeren dan dat ik er plezier aan beleef
Ja, ik moet terugkomen op m’n uitspraak over de slagroomtaart… Als je zo’n simpele taart niet eens kunt maken of als je dat wel kunt daarmee niet uitpakt, wat doe je dan in dit programma. Is toch ook al duidelijk wie de winnaar wordt…
En haar vriend heet Lodewijk ![]()
En ze hebben geen stoelen ze moeten staand hun gebakje eten ![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om een drip van karamel te maken. Je kunt zelfs van tevoren oefenen ![]()