Ja oke ga toch voor Elise als winnaar. Kim krijgt iets te veel commentaar.
Denk het ook inderdaad.
Elise gaat m toch wel winnen lijkt me, mooiste taart en ook alleen maar positief over de smaak. En ook eigenlijk de enige die zich volledig aan de opdracht heeft gehoudenâŠ
Kan niet anders dan dat Elise wint toch? Of Kim omdat ze meer aan het thema winters voldoet
Hahah ja je hoort aan het commentaar ook al dat zij gewoon echt voor spek en bonen daar staat. Niet âwat een mooie taartâ maar âwat ben jij gegroeidâ
Anne is ook echt bij niemand een optie.
hele seizoen niet gevolgd en geen minuut gezien maar dat er een elise anna en kim in de finale staan vertelt me al genoeg
Ugh
Tsja
Oh kom op. Je had het echt wel verwacht.
kim stiekem super zuur haha
Achja Kim zou precies hetzelfde gezegd hebben
Is denk ik ook een stukje productie. In veel van dit soort programmaâs (en vroeger ook hhb) zag je echt technische ontwikkeling en hier lijkt men het hele seizoen gewoon amper vooruit te gaan.
Ik keek dit vroeger altijd. Maar het eerste wat ik net dacht waarom ziet alles er zo slordig uit? Dit kan ik zelfs
Net als Kim die niet verwacht had in de finale te staan
Maar, Anne is wel gegroeid jongens!
Okee wel zin in de kerstspecial.
Dit is gewoon echt het enige wat gezegd wordt, niet eens dat ze het goed heeft gedaan Wordt grwoon een beetje zielig zo, hoe vaak hrt gezegd wordt
Echt zo laat me dan maar 4e worden.
Wanneer is er weer Bake off? Ga voortaan dat wel kijken, daar is het niveau ten minste wel goed.