Heel Holland Bakt 2024 #2

Aah die reactie :heart: heerlijk, en terecht!

1 like

Op naar GBBO om deze trauma’s te verwerken

7 likes

Ook heeel leuk dat ze er zo blij mee is en dat ook laat zien!

1 like

Ik vond Elisabeth aan het begin van het seizoen echt heel irritant maar je kan haar toch niet haten gewoon, ze is veel te oprecht en vrolijk

5 likes

Ja wanneer zet Jan Slagter dat op de NPO? Omroep Max publiek kan wel wat feel good gebruiken

Ahh echt zo leuk! :blush:

Bij die beugel voel ik wel gelijk dat elastiekje knappen, van vroeger toen ik er ook eentje had

2 likes

Aaah leuk dat ze heeft gewonnen! Gun het haar ook heel erg, echt een lief mens.

3 likes

Hahaha, onjuist.

Staat er elk jaar ook op (ook Australische) ivm de rechten een bepaalde duur.

Ja maar de nieuwste nog niet geloof ik? Die bedoelde ik nu specifiek. Ik ben een trouwe kijker en heb destijds alle seizoenen gebinged omdat ze er toen bijna afgehaald zouden worden :sweat_smile:.

De beste stuurlui staan aan wal. Het is bakken op een camping eigenlijk. Ik zou het wel leuk vinden als forummers zich aanmelden (en door de selecties komen, en tijdens die selecties is het nog niet zoals op ‘‘de camping’’). Wie durft. :joy:

4 likes

nee duurt nog effe idd #helaas

Ik vond elizabeth wel de beste van de 3. Weet niet hoe het smaakt, maar de kraam zag er leuk uit

Vind het een beetje onduidelijk bericht ofzo maar lees ik hier nu een jubileumseizoen met alle beste bakkers die het tegen elkaar op gaan nemen? Dat zou echt te gekkk zijn :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

28 likes

Dat zou heeel leuk zijn! Maar zal nog wel een tijdje duren voordat dat uitgezonden wordt… Najaar denk ik?

In ieder geval niemand van het afgelopen seizoen :thumbsup:

Wel een heel leuk idee! Dan moet die Rutger waarvan bijna alle recepten in het baktopic zijn maar ecen terugkomen haha, ik hoop dat Hans ook terugkomt

6 likes

Hahahahahaha :joy::heart: och arme Elizabeth, ik gun haar wel

@Kraanvogel Ja ben indd benieuwd wanneer ze dat gaan doen!!

Ohhhh dit klinkt geweldig!

1 like

Vandaag is op de HHB-instagram bevestigd dat er een idee voor een speciale editie op tafel ligt.

3 likes

Hahaha ik loop net naar onze Jumbo, staat er buiten een promotor voor Dolce Gusto: Jenny :joy:. Moest even twee keer kijken ivm het mondkapje, maar toen ik haar hoorde lachen en praten wist ik het 100% zeker. Mooi mens. Heb helaas geen Dolce Gusto dus moest haar teleurstellen.

13 likes