Heel Holland Bakt 2024 #2

Voor de twijfelaars, wacht niet te lang, aanmelden voor een nieuw seizoen kan tm donderdag 15 april; Aanmelden nieuw seizoen Heel Holland Bakt - Heel Holland Bakt

7 likes

En heeft er iemand zich aangemeld?

The Great British Bake Off seizoen 11 staat nu op NPO! Misschien hebben jullie het seizoen al gezien maar wilde het even delen voor de liefhebbers. Ik begin nu aan aflevering 1 :biggrin:

11 likes

Heb je NPO plus of? Bij mij kan ik het nog niet kijken!

1 like

Ja npo plus inderdaad.

Jaa ik zag het, zin in morgen! Wel gek er zit een gat van 6 maanden tussen aflevering 6 en 7? Gaan ze pas in januari verder met uitzenden misschien

Ben benieuwd!! Wie willen jullie graag terug zien?

19 likes

Deze queen verdient een tweede kans.

csm_Jenny-1920x1080_17dc7689af

20 likes

yay, Cas!

15 likes

Jaaa zo leuk!!

Helaas Jenny niet

1 like

En Gwen ook. Het zou mij niks verbazen als die twee de lolbroeken van de tent worden

2 likes

Gwenn :heart:

4 likes

Ah yes, wat leuk!

Hoe zouden ze nou zo’n selectie aanpakken, uit vorige seizoenen? Als ik het zo zie vind ik het niet perse de meest spraakmakende van elk seizoen, dus waar zouden ze dan op selecteren?

4 likes

Misschien schrijven ze gewoon deelnemers aan en is het een kwestie van afwachten wie zich hier nogmaals voor wil lenen. Kan me voorstellen dat die vrouw die toen zoveel Shit over zich heen kreeg omdat ze ook een catering bedrijf had liever bedankt dan nog een keer die haat te krijgen.

2 likes

Ik denk inderdaad wat @Sterrenkijker zegt, dat ze zelf mensen aanschrijven maar uiteindelijk zijn ze natuurlijk afhankelijk van wie er interesse heeft. Deelname aan HHB kost uiteindelijk gewoon ook heel veel tijd natuurlijk dus ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zoiets hebben van leuk dat ik 1x meegedaan heb maar ik hoef niet per se nog een keer.

1 like

Joehoeee nog een uurtje!

3 likes

WAT HEBBEN JULLIE ALLEMAAL TE VRETTEN

ik heb geloof het of niet…appeltaart

6 likes

We zijn begonnen! Is dit nu eigenlijk een extraatje of is dit gewoon het seizoen voor dit jaar? Dan zijn we wel vroeger dan normaal toch?