Ja! Wat jammer haha
Ik vind soezentorens altijd zo’n saaie opdracht
Al lijken ze er nu wel vormen van te maken dus misschien wordt het nu wel mooi
Het lijkt me zo naar als je nog bezig bent met je opdracht en een jurylid al met opgetrokken wenkbrauwen staat. Zou meteen opnieuw willen beginnen denk ik.
Haha ja ik zou dr dan gelijk mee stoppen “laat maar weer zitten dan”
Ik vind Juliaan en die andere man een beetje saai, hopelijk komen Zeinab, Enzo en Marieke in de finale. Maar ja het gaat natuurlijk niet per se om de mensen haha
Urghh 5 minuten ik word er helemaal zenuwachtig van
Nou dat dus. Stel dat je in de tent staat, ik kan de spanning nu al niet aan.
Ja vind het ook geen spektakelstuk
@FrauHelga Oh het lijkt me heel leuk. Ik heb dat aanmeldformulier de afgelopen jaren al heel vaak bekeken, maar ik ben er echt nog niet goed genoeg voor. Sommige dingen die ze vragen heb ik nog helemaal niet zo vaak gemaakt, dus dan val ik denk ik door de mand haha.
Oeii niet best voor Enzo, maar denk wel omdat hij het zo goed heeft gedaan in de 1e opdracht dat hij niet naar huis gaat
Wie gaat er naar huis? Ik denk Juliaan/Julian (?)
Juliaan naar huis, Enzo heeft geluk dat hij het ook slecht heeft gedaan bij de laatste
Zeinab meesterbakker
Wat hou ik toch van Jannie haar elegantie en kleding
Steeds als ik HHB kijk wil ik zo graag meedoen met NailedIt. Want daar zou ik er goed tussen passen. Ik heb me man ook de opdracht gegeven dat als men in Nederland ook NailedIt gaan produceren dat hij min verlicht moet opgeven. Lijkt me echt zo geweldig.
Ik vond haar groene pak echt leuk!
Ik wil die peach lippenstift van Jannieie, kan die kleur maar niet vinden. Iedere x weer jaloers. En hongerig.
Heb je print screen? Ik kan wel checken
Ik was het bijna vergeten! Dacht er net op tijd aan.
Ik hoop echt dat ik later net zo stylisch ben als Janny. Wat ziet die vrouw er altijd geweldig uit zeg
Wie gaan er naar de finale volgende week?
- Zeinab
- Enzo
- Marieke
- Tom
0 stemmers