Heel Holland Bakt 2024 #2

Piekan noten

1 like

Ik vind Marieke nu al te verdacht vaak in beeld.

3 likes

Daar heb je een punt, dat was vorige week bij Juliaan ook zo.

Ben heel benieuwd! Zeinab ben ik 100% zeker van, Enzo is denk ik ook een grote kans al ging het vorige week wel wat mis bij de laatste opdracht. Alleen tussen Marieke en Tom heb ik geen idee, ik denk dan toch Tom :sweat_smile:

1 like

Haha die KitchenAids lopen zowat weg bij het brooddeeg kneden. Voor brooddeeg vind ik een KitchenAid toch minder geschikt, een Kenwood kan dan meer aan (al blijf ik team KichenAid omdat ik die domweg mooier vind :sweat_smile: ).

Wie gun je de overwinning het meest?

• Enzo
  • Zeinab
  • Tom
  • Marieke

0 stemmers

Kinderachtig die grappen over reizen maar wel leuk :joy:

Gotta love Enzo, echt m’n favoriet

6 likes

Ik gun het Enzo het meest maar ik hoop Zeyneb omdat ik echt van haar smaken hou en haar kookboek wil.

Edit: kut, Zeinab bedoel ik

2 likes

Lijkt me ook leuk als hij zelf z’n bakboek gaat illustreren.

13 likes

Oh shit, geen goed begin voor Enzo (in vergelijking met de anderen)…

3 likes

Enzo zou ik het leukst vinden! Ook echt verrassend dat een vegan bakker het zo goed doet want meestal is dat toch geen succes

Maar Zeinab is gewoon heel goed in bakken dus dat zou ook leuk zijn haha

4 likes

Oké that’s it, ik ga advocaat voor mezelf pakken. :yellow_heart:

12 likes

Hahaha proost!

1 like

Hahaha aaahw wat is Marieke lief :heart:

4 likes

Ach Marieke is zo lief

2 likes

Helft gemist want ik gooide een glas kapot en kreeg de fles niet direct open.
Maar zei Tom nou dat advocaatjes met slagroom vooral voor oma’s zijn? :pleading_face: :older_woman:

3 likes

Ah ik vrees toch een beetje voor Enzo :disappointed_relieved:

6 likes

Nou dat zei ik hier vanaf de bank ook… Maar daarna begon Andre over advocaat met ijs en toen was ik ook weer helemaal mee! :older_woman:

2 likes

Voor mensen die achter de sanseveria’s zitten, als je die niet hebt zit je goed! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes