Ja (maar hoeft niet, er zijn mensen die tot afl 5 oefenen en daarna denken ik doe het op geluk)
Er is in de praktijk wat speling, maar echt last minute gaat niet: er moeten tijdig door productie inkopen gedaan worden. Het is vaker dat er op receptniveau iets verandert. Bv toch 2 citroenen ipv 1.
Ja begrijpelijk, er zijn ook heus wel mensen die dat doen. In voorgaande seizoenen zaten er fanatiekelingen bij die de basics ook nog even extra oefenden. Al met al topsport. Helemaal het verbergen voor anderen en vrij krijgen op werk zonder dat je de echte reden kan melden.
Blijf het wel wonderbaarlijk vinden dat ze soms zo weinig tijd voor iets krijgen, iedereen in de stress is en alle baksels mislukken omdat ze X op Y moeten doen maar X nog helemaal geen tijd heeft gehad om af te koelen, Y daarom eraf smelt en iedereen daar dan wel op wordt afgerekend. Hoor je Robert âjaaa X was echt nog veel te warm om mee te werken he?!â Ja djees, jullie bepalen toch hoeveel tijd er wordt gegeven, als het bij 90% - 95% mis gaat zegt dat misschien niet enkel iets over de bakkers.
Zelfde geldt voor die soms echt te sneue omstandigheden in de tent waardoor een bepaald ingredient te zacht - of juist echt helemaal niet zacht - wordt en de bakker daar dan op aangesproken wordt. Ik snap dat het ergens de charme van het programma moet zijn maar vind het soms zĂł frustrerend voor die bakkers, dat je ook niet echt een eerlijke kans krijgt op die manier.
Wordt het in de weekenden opgenomen? Of gewoon 3 weken achter elkaar door?
Vrij en zat
Het thema dit keer is karamel. Nou, ik heb er weinig vertrouwen in.
Ik zag ook iets voorbij komen dat leek op een soezentoren. Vind ik altijd zo saai!
Ik verwacht veel verbrande vingers en soezendeeg dat niet helemaal goed is.
Ik wil net zo mooi ouder worden als Janny. Wat een toffe vrouw.
Ik wil net zo goed mensen vriendelijk kunnen beledigen als zij
Haha ja dat ook.
Wow ik was het bestaan van Mercedes helemaal vergeten. Maar zij is volgens mij ook nog nauwelijks in beeld geweest.
Zij heeft dat inderdaad tot een kunst verheven
peer en kaas⊠next
Er zitten potentieel lekkere combinaties tussen. Maar goed, we gaan zien.
Nou nou wel duidelijk wie jouw minst favoriete kandidaat is
Benieuwd of iemand de kans grijpt om zijn baksel tarte tatent te noemen.
Erna die kleding van haar man krijgt.
Het victoriaanse tijdperk belde, waar je blijft
Jaren 80 taart van erna