Loempia’s van Mercedes zijn net een crematorium
Volgens mij is dit ook een (Hollandse) Chinees-Indische variant. Ik heb dit nooit zo in China gezien, in ieder geval.
Nou ze wint ook een keer wat
Ja he, vooral hoe hard ze ook rende voor dat beslag. Doe eens even niet
Zal ik hem maar maken? Wat een draak van een opdracht.
Worteltaart… Lekker inspiratieloos.
Je hebt wel echt Chinese loempia’s en die zien er wel echt anders uit dan de Vietnamese van de kraampjes. Deze vulling en korst ziet er alleen wel meer tattinees uit.
Ja en dat heen en weer rennen om haar loempia’s uit andermans frituur te halen omdat ze anders niet op tijd klaar zou zijn
Dussss de oproep was er. Wie gaat zichzelf opgeven?
Heb je dat formulier wel eens gezien? Ze willen zo ongeveer een boekwerk en je eerstgeborene hebben hahah
Haha ja deze zijn zoals je ze bij de Nederlandse Chinees haalt, die hebben ook zo’n pannenkoekachtig vel
Dat is precies wat ik bedoel!
Ja en vaak ook even groot als je onderarm. Zo lang niet gegeten trouwens, zou er best wel een x weer 1 lusten hahaha. Met van die hamblokjes er ook in.
Ahh wat een lieverd is Janny
Ja heb er stiekem wel eens naar gekeken maar was wel even nieuwsgierig aangezien hier echt mooiere dingen voorbij komen dan het gros van wat daar wordt gepresenteerd.
Haha ik heb dus bij een Chinees gewerkt, dus ik at het wel vaker, soms had ik daar echt ineens zin in.
Zou wel super tof zijn als iemand van hier zou meedoen.
Wie gaat er uit vanavond?
- Zineb
- Jan
- Mercedes
- Amel
- Ben
0 stemmers
Wie is je favoriete kandidaat?
- Zineb
- Jan
- Mercedes
- Amel
- Ben
0 stemmers
En wie is je minst favoriete kandidaat?
- Zineb
- Jan
- Mercedes
- Amel
- Ben
0 stemmers
Haha tot nu toe redelijk eensgezind
Ik hoop dat @George zich een keer gaat opgeven of @FrauHelga . Met graag een keer een FF referentie in hun signatuur baksel.