Het adventkalender-topic #2

Ik was aan het twijfelen tussen Bijenkorf en Look Fantastic. Even gauw van beiden de producten bekeken en heb net de Look Fantastic besteld.
Krijg meteen zin in die december sfeer!

1 like

Oh ik wil ook bestellen maar weet niet welke

Ik kan ook niet kiezen tussen die twee.

1 like

De Notenshop-adventskalender is ook weer te koop, ik heb hem al besteld! De afgelopen 2 jaar was het een succes hier, dus ben benieuwd

3 likes

Oeh ga het ook gelijk bestellen. De vorige keer was ik te laat en was het steeds uitverkocht. Zie dat ze nu ook een limited edition hebben. Ben daar ook wel benieuwd naar

2 likes

Ik heb hem ook besteld, gelijk maar ook wat normale noten meebesteld om van de verzendkosten af te zijn. Wat vorig jaar ook erg tegenstrijdig was, want toen kwamen mijn extra producten in een aparte levering

1 like

Ik heb hem ook besteld !
Vorig jaar kado gedaan, nu voor thuis.
Ben nog steeds eruit of het lookfantastic of bijenkorf wordt

Ik vind hem dit jaar van skins best tegenvallen

2 likes

De boutique edition bedoel je he? Ik vind m ook tegenvallen… Vind het ook helemaal geen leuke, winterse fullsize die erin zit. Had liever dan bijvoorbeeld Ambre Latte gezien van hetzelfde psrfummerk van de fullsize.

3 likes

Ja niet vernieuwend echt jammer. Ik sla over

2 likes

Heeft iemand de adventskalender van Koro vorig jaar gekocht? Was dat een aanrader?

2 likes

Heb gisteren toch maar de adventkalender van spacenk gekocht. Vorig jaar voor het eerst en vond het toen een leuke manier om mezelf wat cadeau te doen en nieuwe producten te ontdekken. Ben benieuwd wanneer ie komt, vorig jaar was dat heel snel.

4 likes

Ik heb hem ook besteld via early access! Eerste keer voor mij dat ik de kalender van Space NK heb. Ik ben heel erg benieuwd!

3 likes

De notenshop kalender is weer op voorraad! Ik ga hem dit jaar voor het eerst proberen, ik ben benieuwd!

3 likes

De afgelopen 2 jaar heb ik voor mijn man een adventskalender gemaakt; 2 jaar terug elke dag een cadeau rondom verzorging, snacks en hardlopen. Vorig jaar had ik om de dag alcoholvrij biertje voor hem.

Dit jaar wil ik weer een adventskalender maken voor hem, en ik denk dat het nu rondom het thema bordspelletjes, d&d en games gaat zijn.

Vind het altijd zo gezellig in december om elke avond een adventskalender te openen. We hebben dus sinds een paar jaar altijd de Notenshop-adventskalender, de December kraskalender, een kalender voor de hond, een kalender voor mijn man en dan misschien nog een beauty-kalender voor mij (even kijken welke dat dit jaar wordt). Kijk er al helemaal naar uit!

18 likes

Ik heb weer eens zelf medelijden na een slecht ziekenhuis bezoek en nu mijn allereerste advent kalender ooit gekocht. Met handgemaakte waterverf.

41 likes

De limited edition van de notenshop is nu ook op voorraad! Ik heb hem voor mijn vriend gekocht.
2295-limited-edition-adventskalender-2026

Wilde zelf weer die van Eversdal maar zij doen dit jaar helaas geen adventskalender.

2 likes

En weer uitverkocht! Ik had hem in mijn mandje maar kon daarna niet meer afrekenen. Wat gaat dat snel zeg! Nouja hopelijk komt ie weer op voorraad

Oh wow dat was wel heel snel dan. Ik kreeg om half 5 een mailtje dat hij op voorraad was. Hopelijk vullen ze hem nog aan.

1 like

Traantjes voor geen Eversdal kalender. Weet iemand een andere leuke thee kalender dit jaar?