Het adventkalender-topic #2

De discussie wordt voortgezet vanaf Het adventkalender-topic (Deel 1) - #5257 door Schaakmat.

Eerdere discussies:

4 likes

adventskalenders, het symbool van massaconsumptie

5 likes

Hahaha iemand besloot haar kans te grijpen.

12 likes

@Teigetje Dank!! :heart_eyes:

4 likes

Die collageen pillen van yos zijn zo groot!

Uit de bijenkorf kalender

1 like

Denk dat hij dan kapot is? Bij mij gaat hij omhoog als ik hem aan de hals draai én als ik hem aan de vierkante onderkant draai

1 like

Gewoon proberen, je weet het nooit he😃

Misschien interessant voor iemand hier. De ritualskalenders van 2022 zijn nu met 50% korting te koop.

13 likes

Wel slim :money_with_wings: :money_with_wings:


Al een sneakpeek van de adventskalender van Oil & Vinegar.

7 likes

Heb mij voorgenomen dit jaar geen adventskalenders te kopen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

8 likes

Ik kwam een linkje tegen voor de bonne maman kalender van dit jaar (nog niet in Nederland). De smaken zien er wel goed uit. Denk dat ik hem dit jaar weer koop voor mijn zoontje want dat was vorig jaar een mega hit.

6 likes

Ik vond ‘m vorig jaar ook echt leuk!
En ook fijn om eens een adventkalender te hebben waar je wel alles van gebruikt in plaats van alleen maar meuk verzamelen ergens in een laatje om vervolgens nooit meer naar te kijken haha.

4 likes

Ik zag de Rituals adventskalenders voorbij komen hier op Facebook. Nou had ik toch gezworen om er dit jaar geen te halen, omdat ik nog zoveel Rituals producten heb liggen, maar vindt die met die gouden boompjes en huisjes toch wel weer erg mooi. Keuzes, keuzes…

2 likes

Maar dan zou je m dus vooral halen voor de verpakking? Vind ik wel zonde

4 likes

Eigenlijk wel ja en daar is hij dan ook wel weer te duur voor

3 likes

Kun je beter wachten tot na kerst. Genoeg mensen die dan de verpakking te koop aanbieden :joy:.

5 likes

Zo, dat is eigenlijk echt een goed idee

4 likes

En dan nog. Vind je het zo mooi dat je het weer gaat herbruiken? Zo niet, is dat zonde

2 likes

En dan gewoon bewaren tot volgend jaar!? Ik heb het boompje bewaard en zet die dit jaar gewoon neer als decoratie op de gang.

1 like