Heeft iemand de adventskalender van Koro vorig jaar gekocht? Was dat een aanrader?
Heb gisteren toch maar de adventkalender van spacenk gekocht. Vorig jaar voor het eerst en vond het toen een leuke manier om mezelf wat cadeau te doen en nieuwe producten te ontdekken. Ben benieuwd wanneer ie komt, vorig jaar was dat heel snel.
Ik heb hem ook besteld via early access! Eerste keer voor mij dat ik de kalender van Space NK heb. Ik ben heel erg benieuwd!
De notenshop kalender is weer op voorraad! Ik ga hem dit jaar voor het eerst proberen, ik ben benieuwd!
De afgelopen 2 jaar heb ik voor mijn man een adventskalender gemaakt; 2 jaar terug elke dag een cadeau rondom verzorging, snacks en hardlopen. Vorig jaar had ik om de dag alcoholvrij biertje voor hem.
Dit jaar wil ik weer een adventskalender maken voor hem, en ik denk dat het nu rondom het thema bordspelletjes, d&d en games gaat zijn.
Vind het altijd zo gezellig in december om elke avond een adventskalender te openen. We hebben dus sinds een paar jaar altijd de Notenshop-adventskalender, de December kraskalender, een kalender voor de hond, een kalender voor mijn man en dan misschien nog een beauty-kalender voor mij (even kijken welke dat dit jaar wordt). Kijk er al helemaal naar uit!
Ik heb weer eens zelf medelijden na een slecht ziekenhuis bezoek en nu mijn allereerste advent kalender ooit gekocht. Met handgemaakte waterverf.
De limited edition van de notenshop is nu ook op voorraad! Ik heb hem voor mijn vriend gekocht.

Wilde zelf weer die van Eversdal maar zij doen dit jaar helaas geen adventskalender.
En weer uitverkocht! Ik had hem in mijn mandje maar kon daarna niet meer afrekenen. Wat gaat dat snel zeg! Nouja hopelijk komt ie weer op voorraad
Oh wow dat was wel heel snel dan. Ik kreeg om half 5 een mailtje dat hij op voorraad was. Hopelijk vullen ze hem nog aan.
Traantjes voor geen Eversdal kalender. Weet iemand een andere leuke thee kalender dit jaar?