Ik had gisteren ook een gewone masker bij H&B naast de haar masker. Nu vraag ik mij af of ik straks een leeg vakje ergens aantref.
Vandaag was ook weer prima. Lip olie bij NYX, maar dat is gewoon lipgloss volgens mij.
Die zwerft bij mij idd ook rond, oranje toch?
Er stond bij de kalenders al bij dat je de gift card alleen in de winkel kan gebruiken. Dus ik snap het probleem niet.
Ja inderdaad!
Dat het van Ikea niet zo handig is om 200.000 mensen aan te sporen naar hun winkels te gaan midden tijdens een pandemie die al bijna een jaar duurt, terwijl ze ook gemakkelijk kunnen instellen dat je het dit jaar op de website kan uitgeven? Ik vind dat echt geen handige actie van ze, dat zou je best een probleem kunnen noemen.
Ik heb de kalender trouwens cadeau gekregen, maar ik woon daarnaast vlakbij een Ikea dus ik vind het zelf niet zo’n issue om er heen te gaan. Je kan iets ook problematisch vinden, zelfs al heb je er persoonlijk geen last van. Beetje een flauwe opmerking.
Ik heb geen advent kalender gekocht, maar ik doe wel mee met de Douglas en VT wonen winacties.
Haha die zat bij mij ook in dat vakje. Ben benieuwd waar hij thuishoort.
Oh bij mij ook! Misschien dat het dan toch erbij hoort?
Bij mij zat alleen een haarmasker
Schattig. Uit m’n bijenkorf kalender
Niet mijn foto
Het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat men direct naar de winkel rent om te kijken wat de waarde is van het pasje
Ik denk dat je beter kan wijzen naar hun kerstbomen, dan naar een pasje van 5 of 10 euro die niet uit te lezen is online.
Hij is wel prima, maar wel echt heftig kokos. Vorige maand was m’n tandpasta op en ik had geen zin om naar de winkel te gaan, dus ik had 'm er al uit gehaald