Het adventkalender-topic (Deel 1)

Wellicht hebben ze de inhoud er verkeerd om ingedaan?
Je hebt natuurlijk twee kanten.
Ik heb wel dezelfde inhoud.

Douglas dag 7! Een Lifting Power Serum

2 likes

Ik woon op 10 minuutjes fietsen van een Ikea dus kan gelukkig makkelijk even langs! Maar vond het vooral gek vanuit Ikea, want je wil toch eigenlijk niet zoveel mensen aansporen naar een winkel te gaan

1 like

Ik ben zo blij met de Rituals kalender dit jaar! Vorig jaar vond ik hem heel erg lijken op die van 2018, maar dit jaar zitten er echt andere producten in! De bodymist van vandaag ruikt zoooo lekker

1 like

Ja ik heb de 2D! Kreeg een paarse bodymist van de Holi lijn

1 like

Ja wel he, ik twijfelde maar wilde niet spoilen hahaha. Hij ruikt echt heerlijk ja! Die 3D versie vind ik ook echt prachtig met die huisjes

1 like

Tot nu toe vond ik de theetjes van de Your Daily Teacup kalender echt lekker maar die van gisteren (die ik nu drink want loop achter) stinkt zo hard dat ik er onpasselijk van wordt :sweat_smile: Wel een paar slokken genomen maar gooi de rest toch weg

Haha, ja die van gisteren zat er vorig jaar ook in, en ik vond het toen al zo vies. Was teleurgesteld om hem nu ook tegen te komen :joy:. Die van vandaag was wel een stuk beter!

1 like

Ik vond hem ook echt niet lekker! Maar vind het wel leuk dat ze ook dit soort aparte theetjes erin doet.

@Andreya Echt? Kan me niet meer herinneren (gelukkig maar :rofl:)

1 like

Haha ja, dat was zo’n balletje pu erh, 15 jaar oud ofzo? Duur blijkbaar, maar ik vond het echt naar mest smaken, haha. Was de dagen daarvoor wel echt tevreden, was een goede start.

In de liptonkalender, voor de mensen die benieuwd zijn zat Kamille thee.

1 like

Oooh ik dacht al dat het misschien het balletje was. Volgens mij ben ik daar vorig jaar niet eens aan begonnen, zegt ook wel genoeg.

1 like

Oooh dat balletje weet ik nog wel van vorig jaar. Ik nam mijn theetje toen elke dag mee naar kantoor en mijn collega vroeg waarom ik poepwater dronk :joy:. Heb die toen ook na een paar slokken door de gootsteen gegooid.

2 likes

@Salmiak Dat was een hele goede keuze, geloof me :joy:

@Chesirecat Hier hetzelfde, ook meegenomen naar kantoor en na een paar slokken weggegooid. Vond het echt ruiken en smaken naar mest.

2 likes

Van goodiebox (sokken) en asos

4 likes

Dat tubetje is heel fijn! Zat vorig jaar in de kalender die ik toen had.

Bijenkorf had vandaag een lash primer en mascara van Estee Lauder. Zin om uit te proberen!

1 like

Weihenstephaner, altijd lekker!

1 like

Lush dag 7: Zoooo blij want sleepy ruikt echt heerlijk en natuurlijk ga ik nu gelijk in bad

lush.PNG

Sleepy bubblebar

15 likes

Douglas dag 7:

2 likes

Soap & Glory dag 8

Een van mijn favoriete soap & glory geuren

4 likes

Goede kleurencombinatie vandaag!

4 likes