Het adventkalender-topic (Deel 1)

Kiehl’s dag 14

4 likes

Douglas dag 14:

2 likes

Soap & Glory dag 15

Ik houd niet zo van in bad gaan, maar mijn moeder is er wel blij mee haha

5 likes

Van gisteren en vandaag! Dat scrubmasker ruikt naar spekjes :heart_eyes:

3 likes

Kiehl’s dag 15

5 likes

Dat derde ding van de goodiebox… hoe krijg ik dat open?! Haha
Heb er al zo hard aan gedraaid, getrokken, weet ik het wat. Maar het gaat niet open. Voel me dom.

Die pawpaw creme is echt chilllll! Vanochtend op mijn lippen gesmeerd en echt zooo zacht. Alleen jammer dat hij een kleurtje heeft.

1 like

Lush dag 14 en 15:

12 likes

Jouw foto’s zijn zoo mooi altijd, met die heldere kleuren. :heart_eyes:

Douglas dag 15:

3 likes

Toevallig laatst gekeken naar zo’n herbruikbaar wattenstaafje dus daar ben ik heel blij mee!

7 likes

Soap & Glory dag 16

Geen fan van de geur, maar ga hem wel gebruiken

1 like

Jaa, ook heel benieuwd naar het wattenstaafje en dat parfum??

8 likes

Mijn vakje van de Rituals vandaag was leeg.:unamused:

Welke had je? De 3D?

De 2D! Dus ben benieuwd of ie in een ander vakje is beland. Vorig jaar had mijn moeder ook 1 leeg vakje.

Vandaag in de Bijenkorf kalender, een schattig parfummetje. Kende het merk niet, opzich een lekkere geur, maar niet 100% mijn ding. Denk dat mijn moeder er heel blij mee is!

6 likes

Ik vind dat wattenstaafje zo leuk! Ik heb zelf al maanden iets soortgelijks van LastSwab en daar ben ik mega enthousiast over. Ik ga deze denk ik weggeven aan iemand om iedereen aan de duurzame wattenstaafjes te krijgen haha.

Ik zocht hem trouwens net op op de webshop van Holland & Barrett, maar daar vind ik het niet. Dus misschien dat ze dit speciaal voor de kalender hebben gemaakt of dat het nog in het assortiment komt?

Ja wattenstaafje vind ik ook leuk! Volgens mij komt alles van Holland and Barrett UK, en zitten er spullen uit dat assortiment in. Ik vond die BB cream ook fijn maar die verkopen ze hier ook niet. Ben ook wel benieuwd of die kortingscodes dan wel hier werken.

Same, die BB creme is mn favo tot nu toe. Jammer dat ie hier niet verkocht wordt…

Ik heb ook geen idee! Het lukt mij ook niet :sweat_smile: ik wil het ook niet kapot trekken ofzo haha

1 like