Ik vind hem lekker! Het doet me wel denken aan de geur van een conceptstore.
Je moet de deksel er horizontaal afschuiven met je duim op de ribbeltjes.
Ja dat probeer ik inderdaad steeds, maar hij zit nog steeds dicht haha.
Ah shit! Wel jammer dat t dan al stuk is.
Ik heb hem nu door mijn nagel er tussen te stoppen en dan te schuiven, misschien is mijn magneet te sterk.
Edit: aan 1 kant is mijn magneetjes los waardoor die het blokkeert als ik hem schuif
Ik vind de yves rocher kalender heel leuk, alleen heb ik wel het idee dat het onwijs veel douche producten zijn? En de handcreme van vandaag is helaas niet in de kerstgeuren. Wat een zeur ben ik ook 
Ik vind de h&b kalender ook heel leuk maar hoop wel dat we nu alles hebben gehad qua gezichtsverzorging. Daar ben ik wel echt klaar mee/vind ik teveel.
Die toner is zo chill!!! Ik vond de afgelopen dagen wel jammer, die lipolie, een oogcreme, een haarband??
Ik vind die toner vooral heel mooi haha. De haarband vind ik ook fijn trouwens voor maskers enzo opdoen
Ik geef de haarband en het masker lekker weg, gebruik ik nooit. De toner rook ook lekker trouwens
Ik durf de masker uit de kalender niet meer te gebruiken haha, maar heb wel eigen maskers of sowieso voor creme opdoen. Maar ik heb een pony dus haar zit altijd in de weg.
Ik heb ook echt veel om weg te geven, ga maar eens uitzoeken
Ik vind de muesli porridge kalender echt tegenvallen eigenlijk. Vind de havermout vaak best smakeloos en er zitten geen leuke dingen voor kerst in. Voor 50 euro had ik iets meer verwacht, 2 euro per smakeloos bakje. Dus heb alle deurtjes open gemaakt, nu kan die doos ook lekker m’n huis uit.
Weer een oogschaduw bij nyx. En het is dat op de achterkant een andere naam staat maar lijkt hetzelfde als de dag ervoor.
Vandaag een heerlijk rooibos thee. Tot nu toe nog maar 1 thee die niet lekker was, deze rook namelijk naar koeienmest en tastes like shit.
Huh ik ben in de war haha, hebben we al een masker gekregen dan? Ik dacht alleen een haar masker toch?
Ook benieuwd naar de toner trouwens, wat een mooie verpakking!