Kiehl’s dag 16
Zijn er eigenlijk nog mensen die bepaalde kalenders in de sale hopen in te slaan? En dan dus meer om de producten dan om de fun van elke dag een vakje open maken
Ik heb echt ruzie met dat doosje waar het wattenstaafje in zit, het duurde even voordat ik hem daarstraks open had en toen wilde ik hem terug stoppen kreeg ik hem weer niet open. Iemand een goede tip?
Haha ik had hetzelfde. Zie nu ook pas dat ie blijkbaar schuin open moet. Die van mij viel half uit elkaar omdat ik ‘m als een doosje open wilde maken
Bij mij was hij ook in een ander vakje terecht gekomen! Heb de kalender ff heen en weer geschud en toen zat hij opeens in vakje 12
Ik vind hem lekker! Het doet me wel denken aan de geur van een conceptstore.
Je moet de deksel er horizontaal afschuiven met je duim op de ribbeltjes.
Ja dat probeer ik inderdaad steeds, maar hij zit nog steeds dicht haha.
Ah shit! Wel jammer dat t dan al stuk is.
Ik heb hem nu door mijn nagel er tussen te stoppen en dan te schuiven, misschien is mijn magneet te sterk.
Edit: aan 1 kant is mijn magneetjes los waardoor die het blokkeert als ik hem schuif
Ik vind de yves rocher kalender heel leuk, alleen heb ik wel het idee dat het onwijs veel douche producten zijn? En de handcreme van vandaag is helaas niet in de kerstgeuren. Wat een zeur ben ik ook
Ik vind de h&b kalender ook heel leuk maar hoop wel dat we nu alles hebben gehad qua gezichtsverzorging. Daar ben ik wel echt klaar mee/vind ik teveel.
Die toner is zo chill!!! Ik vond de afgelopen dagen wel jammer, die lipolie, een oogcreme, een haarband??
Ik vind die toner vooral heel mooi haha. De haarband vind ik ook fijn trouwens voor maskers enzo opdoen
Ik geef de haarband en het masker lekker weg, gebruik ik nooit. De toner rook ook lekker trouwens