Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik durf de masker uit de kalender niet meer te gebruiken haha, maar heb wel eigen maskers of sowieso voor creme opdoen. Maar ik heb een pony dus haar zit altijd in de weg.

Ik heb ook echt veel om weg te geven, ga maar eens uitzoeken

Ik vind de muesli porridge kalender echt tegenvallen eigenlijk. Vind de havermout vaak best smakeloos en er zitten geen leuke dingen voor kerst in. Voor 50 euro had ik iets meer verwacht, 2 euro per smakeloos bakje. Dus heb alle deurtjes open gemaakt, nu kan die doos ook lekker m’n huis uit.

Weer een oogschaduw bij nyx. En het is dat op de achterkant een andere naam staat maar lijkt hetzelfde als de dag ervoor.

Vandaag een heerlijk rooibos thee. Tot nu toe nog maar 1 thee die niet lekker was, deze rook namelijk naar koeienmest en tastes like shit.

10 likes

Huh ik ben in de war haha, hebben we al een masker gekregen dan? Ik dacht alleen een haar masker toch?

Ook benieuwd naar de toner trouwens, wat een mooie verpakking!

Ik ben benieuwd naar de mascara! Heb ik nog nooit eerder gehad.

4 likes

Oh zo specifiek weet ik het even niet haha, maar was bang door de berichten hierboven. Maar dat masker hoorde geloof ik eigenlijk bij een ander vakje

HĂ© wat grappig, ik heb deze ook aan m’n man gegeven, maar hij had vandaag een ander biertje. We zaten ons nog af te vragen hoe het gevuld was en of elk biertje speciaal per dag was uitgekozen.

Hij is er superblij mee in ieder geval!

Oh nee, hij heeft een bierkalender van Brewdog! Haha :joy: Maar we wonen wel in dezelfde stad dan. Of zijn er meer cafés die zo heten?

Was dat pu-erh toevallig? Die stinkt namelijk echt naar koeienmest hahah. Hoe heet deze kalender trouwens? Ziet er heel leuk uit.

In de your daily teacupkalender zat vandaag China Jasmine, en in de lipton zwarte citroen thee.

Douglas dag 16 en 17:

2 likes

Nee dat was het niet, het zal wel aan mij liggen, vond hem erg naar hooi/gras ruiken, ik was er in ieder geval niet kapot van. De doos komt van de firma mein genuss en wat heb ik inmiddels spijt dat ik ook niet de specerijen kalender voor mijn man mee heb besteld. Volgend jaar dan maar.

1 like

Soap & Glory dag 18

2 likes

6 likes

Vind deze dag van Holland en Barrett echt leuk! Was er nog naar op zoek en echt een verrassing dat er twee dingen in zitten. Hopelijk is het geschikt voor m’n stro :upside_down_face:

6 likes

Kiehl’s dag 18

5 likes

De ingedrienten zien er wel goed uit! Ook geen sls

2 likes

Bijenkorf. Ben benieuwd of het iets doet voor mn kaarsrechte haar

image

3 likes

Ik was helemaal verbaasd dat ik iets anders uit de H&B kalender had, maar ik heb de verkeerde dag open gemaakt :upside_down_face:

1 like

Ik ook! En vind t ook echt leuk dat de shampoo en conditioner in 1 vakje zat ipv in 2!

2 likes