Het matcht weer lekker vandaag!

Een full size russian red lippenstift. Ik ben er heel erg blij mee
Bijenkorf kalender
Jaaaa deze is zĂł lekker! Ik wil volgend jaar ook deze kalender 
Jaaa mooi is ie hè! Zo blij mee!!
Nou, vandaag had ik toch 2 dingen in 1 vakje.
Ik vond vooral die haarspoeling met frambozengeur echt superfijn. En de mascara, lichaamsscrub en de shower balm. En alles met de kerstgeuren natuurlijk haha.
Als je die roller niet wil hebben dan wil ik die wel overkopen! Ik vind dat lekker voor op mn slapen en polsen en vind de geur ook fijn
Ik ben dus echt blij met die haarband
ik haat het normaal om âs avonds mijn gezicht schoon te maken, omdat mijn haren dan nat worden. Dit is echt ideaal!
Ik vind het gewoon een lekker gevoel, dus wanneer ik zin heb
Voor degenen die de H&B kalender hebben, denken jullie dat je iets eruit opnieuw gaat kopen? Ik denk dat ik de vitaskin oogcrème nog extra ga kopen, daar zat ook een kortingscode bij dus hopelijk werkt die :â)
Hoe zag die er ook al weer uit? Ik ben fan van de dagcrème met kleurtje en verder weet ik het nog niet goed
Klein donkerbruin tubetje. Die bb cream vind ik idd ook fijn maar volgens mij werd die in nl niet verkocht?
Jawel wacht ik zoek ff
Ik ben heel blij met mijn zalando kalender!! Ik zou hem zo volgend jaar weer kopen. Er zitten echt veel verschillende dingen in en is zijn geld echt meer dan waard als je opzoekt wat de prijzen zijn.
Toch eeeeeven zeuren
Ik vind alleen de kleuren van de lipsticks erg tegen vallen. Die van mac is echt een beetje 00âs metallic en die van estee lauder heeft een hele oranje ondertoon. Beide niet echt âbasicâ waar je iedereen blij mee kan maken zeg maar.
Verder zitten er ook een aantal producten in waarover ik niks kan vinden op Nederlandse sites. Dat vind ik wel jammer, helemaal omdat ik de laatste tijd bezig ben met goed uitzoeken met wat ik op mijn gezicht smeer. Maar ook zeker leuk om uit te proberen!
Lief!! Ik dm je
Soap & Glory dag 24
En toen was de adventkalender leeg. Ik vond het echt heel leuk om te doen en vond het ook een leuke kalender. Voor volgend jaar zou ik ook weer een s&g kalender willen en misschien de lush kalender, mits ik daar het geld voor heb op dat moment