Tja mijn vriend heeft de kalender uit elkaar gehaald om te kijken (Ik wilde zelf nog niks spoilen voor mezelf) en kon niks vinden, helaas!
Hb is echt een aanrader.
Nyx vind ik veel van hetzelfde.
No7 die kado heb gedaan, moeders heeft alles al uitgepakt, en lijkt me ook wel wat.
Rituals 3D is ook goed, al denk ik dat ik voor dat geld beter de lijn kan kopen die echt lekker vindt.
Volgend jaar wil ik de soap of kiehls nav wat ik hier heb gezien.
We beginnen sâochtends met mymuesli, valt wat tegen. idd veel zure bessen. Maar het ritueel heeft wel weer wat. De verse thee kalender van mein genuss is een blijvertje. Volgend jaar koop ik ook de specerijen. De Lipton theekalender ook lekker 2 zakjes per dag (mee naar mijn werk) en is zeer gevarieerd. Voor bij de koffie/thee heeft mijn man de Lindt chocolade en ik de Ritter sport, ook voor herhaling vatbaar. De HB kalender heb ik met 50% korting gekocht op de 4e dag (n.a.v jullie recensies) en ben vanaf die dag ook begonnen met openen, dus gaat nog een paar dagen langer door. De hond heeft wilderness wolf kalender en zal straks moeten afkicken, zodra onze chocolade kalenders tevoorschijn komen, zit ze paraat.
Omdat ik straks naar mijn ouders ga voor kerst heb ik alvast de laatste drie vakjes opengemaakt van de h&b kalender
Samenvatting
Die scrub is trouwens echt super heftig, gewoon hele koffieground of hoe noem je dat, maar mijn huid voelt wel super zacht
Ik vond het echt een fantastische kalender en ben met alles super blij. Ik gebruik ook bijna alles en de paar dingen die ik niet gebruik, die hebben al een nieuwe eigenaar. Echt heel geslaagd!
Een full size russian red lippenstift. Ik ben er heel erg blij mee
Bijenkorf kalender
Jaaaa deze is zĂł lekker! Ik wil volgend jaar ook deze kalender
Jaaa mooi is ie hè! Zo blij mee!!
Nou, vandaag had ik toch 2 dingen in 1 vakje.
Ik vond vooral die haarspoeling met frambozengeur echt superfijn. En de mascara, lichaamsscrub en de shower balm. En alles met de kerstgeuren natuurlijk haha.
Als je die roller niet wil hebben dan wil ik die wel overkopen! Ik vind dat lekker voor op mn slapen en polsen en vind de geur ook fijn
Ik ben dus echt blij met die haarband ik haat het normaal om âs avonds mijn gezicht schoon te maken, omdat mijn haren dan nat worden. Dit is echt ideaal!
Ik vind het gewoon een lekker gevoel, dus wanneer ik zin heb
Voor degenen die de H&B kalender hebben, denken jullie dat je iets eruit opnieuw gaat kopen? Ik denk dat ik de vitaskin oogcrème nog extra ga kopen, daar zat ook een kortingscode bij dus hopelijk werkt die :â)
Hoe zag die er ook al weer uit? Ik ben fan van de dagcrème met kleurtje en verder weet ik het nog niet goed
Klein donkerbruin tubetje. Die bb cream vind ik idd ook fijn maar volgens mij werd die in nl niet verkocht?