Jawel wacht ik zoek ff
Ik ben heel blij met mijn zalando kalender!! Ik zou hem zo volgend jaar weer kopen. Er zitten echt veel verschillende dingen in en is zijn geld echt meer dan waard als je opzoekt wat de prijzen zijn.
Toch eeeeeven zeuren
Ik vind alleen de kleuren van de lipsticks erg tegen vallen. Die van mac is echt een beetje 00âs metallic en die van estee lauder heeft een hele oranje ondertoon. Beide niet echt âbasicâ waar je iedereen blij mee kan maken zeg maar.
Verder zitten er ook een aantal producten in waarover ik niks kan vinden op Nederlandse sites. Dat vind ik wel jammer, helemaal omdat ik de laatste tijd bezig ben met goed uitzoeken met wat ik op mijn gezicht smeer. Maar ook zeker leuk om uit te proberen!
Lief!! Ik dm je
Soap & Glory dag 24
En toen was de adventkalender leeg. Ik vond het echt heel leuk om te doen en vond het ook een leuke kalender. Voor volgend jaar zou ik ook weer een s&g kalender willen en misschien de lush kalender, mits ik daar het geld voor heb op dat moment
Kiehlâs dag 23 & 24
Dacht niet dat ik nog een opvul cadeautje kreeg maar wel dus. Had dit liever eerder gekregen of niet haha
Ik heb enorm getwijfeld over deze kalender. Denk dat ik het volgend jaar wel koop.
Ik ga deze opnieuw kopen:
En de tonic, die ruikt zo lekker
Douglas dag 24:
En dat was 'm! Was mijn eerste adventkalender, maar ik voelde hem niet echt. Denk omdat het zoân rare tijd is en ik totaal niet in kerststemming ben.
Alle producten van Yves Rocher op volgorde:
1x mascara
2x nagellak
1x oogpotlood
1x lippenbalsem
1x lipstick
1x handcreme
2x parfum
1x corrective crème
1x haarbalsem
1x hydration moisturizing
1x shower balm (douchegel dus)
3x douchegel
1x creme shampoo
1x hydration crème
1x lichaamsscrub
1x masker
1x cleansing gel
1x haarspoeling
1x micellar water
1x gezichtsscrub
Ik heb de zwarte doos van mymuesli, maar wat een deceptie op de laatste dag⌠Zat gewoon een basic vanille in, echt hoe bedenk je het. Moest er gewoon om lachen
Moet wel zeggen dat het de goedkoopste variant was, misschien volgend jaar toch minder gierig zijn als ik hier de andere bakjes uit een duurdere kalender zo zie. Welke had jij @cherisecat? En/of volgend jaar ook eens toegeven aan de rituals kalender of ander beauty merk. Sommige kalenders hier zijn echt een goeie catch!
Ik had trouwens ook een kalender van Lâor voor op werk, die vond ik ook heel leuk. Elke dag een ander soort koffie, dat voelt al speciaal en leuk om ook op werk te hebben.
Ik denk dat je mij bedoelt met je tag . Ik had de paarse box. Met alleen muesli. Volgens mij was dat die van 30 euro.
Wat leuk! Heel afwisselend!
Ik vond het ook een leuke kalender, maar ik had juist het idee dat het veel van het zelfde was. Douche lotion en douchegel zijn in mijn ogen het zelfde. Creme shampoo, haarspoeling en haarbalsem ook. Je moet ze ook op dezelfde manier gebruiken.
Maar het is leuk om zo nieuwe producten te proberen! Heb vandaag de rode lipstick uit vakje nummer 24 subtiel opgehad en ik ga vanavond het rode lakje gebruiken. Alles komt goed van pas, en anders kan ik mijn moeder er blij mee maken
Nou, als ik het vergelijk met mijn Douglas-kalender, waar ongeveer tien gezichtscrèmpjes in zaten (waar ik, eerlijk is eerlijk, wel iets aan heb), vind ik hem erg afwisselend. Ik onthoud hem in ieder geval voor volgend jaar.
De premium kalender vond ik wel een aanrader! Mix van muesli, porridge, 3x thee en 1x chocolade. Laatste dag was ook een full size muesli koker, en alles is vegan. Veel chocolade smaken in de muesli, al vond ik sommige porridge smaken wel beetje meh. Maar niks dubbel!
Vet mooie lipstick in de Asos kalender vandaag! Fullsize MAC Marrakesh. Ik denk voor veel mensen een draagbare rood (wel heel warm). Ik vind het iig een mooie aanvulling op mijn collectie
Ik vond de Yves Rocher kalender echt heel leuk! Ik hou wel van mini skincare of douche producten om uit te proberen of om mee te nemen. Ik vond hem afwisselend en was er elke dag blij mee ga zeker volgend jaar weer kijken of er een goede deal is!
Heb ik stiekem gister al opengemaakt superleuk wel, zoân (ik denk?) fullsize product!
Sowieso valt die kalender me echt helemaal niet tegen, ik ben heel enthousiast over veel van de producten!