Ik heb lookfantastic besteld (+ de drie beautyboxen want korting haha) Feelunique vond ik de meerprijs niet waard en de andere mooie kalenders zijn echt heeeel duur
Mymuesli heeft ook de adventkalenders online staan.
De deluxe kalender kost €130.
Ik vind de muesli van mymuesli lekker maar €130 gaat mij een beetje te ver.
Dit had ik ook vandaag Uiteindelijk ook besloten dat ik het teveel geld vond.
Ik heb nog nooit een adventkalender gekocht maar ga het mezelf denk ik gewoon gunnen dit jaar. Ik wil graag vooral make-up en zit te denken aan die van MAC - iemand ervaring mee?
Als je Duits geen probleem vindt, moet je eens zoeken op Amazon.de. Je vindt van bijna alles wel een adventskalender, haha.
Ik ga dit jaar voor deze, denk ik:
(En graag ook zo’n Escape Room/Exit-kalender, een thee-kalender en uiteraard de klassieke chocolade-kalender, maar dat is er misschien weer wat over )
Zelf iets maken via de kalender? Of creatieve spullen in de kalender?
Ik heb vorig jaar een kalender gehad van scrap wereld, zat vol met papier, stickers, paperclips, washi enzovoort van bekende scrap lijnen. Vorig jaar zat er vooral veel Disney in, daar heb ik dan weer niets mee helaas.
En had er ook eentje van Plany thing. Deze was ook gevuld met papier, stickers, pen, hoesje voor journal, washi enzovoort en allemaal eigen design in kerst en winter motief. Vond hem erg tof en twijfel om hem dit jaar weer te nemen.
Ook Scrap delight maakt waarschijnlijk weer advent met hun eigen papier en scrap lijn. Deze had ik niet maar zag er wel leuk uit.
Weet niet of je zoiets bedoelde maar wie weet vind iemand het interessant!
Sorry voor de dubbel post alvast…
Maar zijn er nog meer hier die adventskalenders maken voor vriendinnen? Ik zit in 2 groepjes met ieder 4 dames.
Dan koop of maak je per persoon uit het groepje 8 kado’s. Kado 1, 4, 7, 10, 13, 16 enzovoort zijn dan voor persoon 1. Kado 2, 5, 8 enzovoort voor persoon 2 en kado 3, 6, 9 enzovoort voor persoon 3. Dan heb ik dus een een kalender die bestaat uit kado’s van 3 verschillende dames, wat erg leuk en afwisselend is. Vaak is het budget niet groot en gaat het om kleine dingen. Lekkere thee, chocolade, masker enzovoort. En voor de 24ste doen we vaak een iets duurder kado.
Dus ik ben nu op zoek weer naar leuke kleine kado’s. Balen dat bijvoorbeeld Aliexpress zo’n gedoe is met verzendkosten enzo.
Ik heb vorig jaar een Adventkalender gemaakt. Ik had o.a. een bookazine tijdschrift, kraslot, 1/5 staatslot voor 10 december, fluffy sokken, puzzelboekje, mini Tony’s repen, lekkere thee, flesje jilzz, wat luxere mini’s (bijv van de bodyshop of Rituals), bon voor een koffie bij haar favoriete koffiezaak.
Oh leuke ideeën ook!
Ik heb nog zoveel ongebruikte producten van de H&B kalender, ik kan het niet verantwoorden om nog een te halen denk ik Misschien wel als ik hem met korting zie liggen.
Weet iemand misschien een leuke en goedkope kalender met iets van snoep/snacks/…?
Edit: ik bedacht me net, zouden er CBD kalenders bestaan en ja hoor! Vraag me alleen af of dat zonder problemen hier geraakt met de post (BE)…
Iemand ervaring met de kalender van my muesli? Twijfel om hem te kopen!
Ik had vorig jaar de kalender met alleen muesli. Was wel oke. Sommige dagen zat er heel weinig smaak aan maar de specials vond ik echt lekker.
Zelfde wat @chesirecat zegt! Voor mij waren de porties muesli ook iets te groot maar net weer te klein om met z’n tweeën te delen. Er zat dacht ik 1 fullsize product in en ook thee. Vond het wel een leuke adventkalender verder!
Ik had de vegan/deluxe versie en vond m eigenlijk wel heel tof maar zou m niet opnieuw halen. Zo veel muesli/havermout bleek ik dus weer niet te eten
Ik heb net de rituals kalender besteld. Kreeg een mail dat hij er binnenkort aankwam, stond nog niet online. In de mail was een linkje naar fb en iemand in de comments gaf een directe link naar de kalender. En het werkte! Dus maar besteld…
Zou je dat linkje willen delen?
Jazeker! Neem aan dat dat gewoon wel hier kan en anders hoor ik het wel.
https://www.rituals.com/en-nl/search?q=advents&lang=en_NL
En wat ik heb gedaan is op het mandje met het plusje geklikt. Dan gaat hij dus direct in je mandje en kun je afrekenen. Klik je op de advent om in te kijken wordt je weer omgeleid naar de website.
Dank je wel!!
Thanks!! Heb hem net ook besteld
Die van Lush is nu te bestellen. Helaas hij is weer erg duur 235 euro.
Jeetje wat duur zeg Dan ben ik wel benieuwd wat de oorspronkelijke waarde is, want meestal zijn adventkalenders toch wat voordeliger.