Ik ga ook niet kijken, wil hem ook! Had hem vorig jaar idd ook en was echt blij met m’n spulletjes
In had vorig jaar die van de Bijenkorf. Zoiets wil ik dit jaar wel weer. Tips ?
Ja die van soap & glory was echt top!
Kan je deze alleen via de UK bestellen of ook in Nederland? Zie 'm in Nederland nog niet staan of ik kijk niet goed
Ik wil ook weer een adventkalender. Vind iets met verzorgings/huidproducten (a la Rituals) wel leuk, maar gebruik nauwelijks make-up dus dat liever niet. Ben nog even aan het zoeken. En wil voor mijn vriend er een kopen of maken met koffie of speciaal biertjes.
Ik heb hem zelf in de UK besteld, hij was hier heel snel uitverkocht maar lag wel in sommige winkels
Ik ga deze kopen, misschien is het ook wat voor jouw vriend.
Ohhh die van Kiehls ga ik dit jaar kopen denk ik.
Had vorig jaar van de Bijenkorf en Zalsndo. Iets too much want moet nog veel opmaken. En die van CT
Die van kiehls lijkt mij ook wel wat! Wat kostte die vorig jaar? En zaten er veel verschillende producten in?
Ik dacht rond de 90-100?
Oh misschien was ik dan te laat want ik kon hem niet meer krijgen en heb hem daarom in de UK besteld!
Oh ik heb die van lookfantastic besteld in de pre-order. Al helemaal zin in de kerst haha
Heel anders dan de meeste adventkalenders die gekocht worden in dit topic, maar ik heb er eentje besteld met kleine potjes vulpen inkt. Elke dag een nieuw kleurtje en ze zijn allemaal in holiday thema, ben heel erg benieuwd!
O wat een leuk idee? Waar heb je die besteld?
Bij Appelboom! Als je een rekening hebt bij ING kan je een cadeaubon van 50 of 100 euro bestellen voor de helft van de prijs, dus dat had ik gedaan en nog wat kleine dingetjes erbij gedaan om het bedrag te halen dus dat vond ik echt een goede deal. Dit is hem: https://appelboom.com/nl/diamine-winter-inkvent-kalender-2021/
Thanks voor de tip!
Hier werkt de code ook niet
Bespaar €15! Voeg gewoon de LOOKFANTASTIC Adventskalender en een Beauty Box abonnement* toe aan uw winkelmandje en gebruik de code ADVENTNEWSUBS
Ik ben er achter
Hier het zelfde vind het veel geld
Ja beetje jammer is dit, maar goed ben al blij dat ik hem heb kunnen bestellen.
Ik wacht de Bijenkorf ook maar even af. Die was ook erg leuk