Het adventkalender-topic (Deel 1)

Kreeg vandaag de Rituals kalender binnen (€60)
Ben zoooooo benieuwd!
Nog maar drie maanden wachten :rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik heb net de inhoud van de Asos beauty calendar opgezocht en wow, echt weer een goede kalender voor een redelijke prijs!!

Het is dat ik die van lookfantastic al besteld heb maar anders zou dit een grote kanshebber zijn (dn misschien ga ik alsnog overstag als er korting komt haha). Er zit een full size origins drink up overnight mask in

1 like

Je krijgt blijkbaar 20% korting met de code 20YESPLS zag ik op Youtube

2 likes

Kunnen jullie de asos kalender al bestellen? Ik zie hem alleen in de Engelse webshop staan en als ik hem wil bestellen moet het via de Nederlandse shop en daar staat de kalender niet in…

Ik had easytoys vorig jaar en vond het echt wel een prima deal! Ook wel wat gare dingen, maar al met al wel het geld waard

2 likes

Ik zie hem inderdaad ook alleen in de Engelse webshop staan nu… ik vraag me ook af of je nu met extra kosten zit met eventuele invoerrechten als je hem zou kunnen bestellen…

1 like

Bestellen lukt vanuit de Engelse webshop niet, krijg dan de volgende melding:
Oops! We’re unable to deliver to Netherlands from ASOS Verenigd Koninkrijk.

Hebben jullie een linkje? Ik zie alleen eentje die uitverkocht is

Mijn vriend heeft dit stiekem tegen mijn zus gezegd. Nu heb ik hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn zus en mijn ouders :smiling_face_with_three_hearts:

Maar ik vind het nog steeds belachelijk veel geld voor voornamelijk muesli.

Deze is zó vet!! Maar wil eigenlijk geen trommelstenen hahaha, dus ik hoop dat ik er nog eentje kan vinden waar ze meer geoden/ruwe stenen in hebben zitten

3 likes

Ik heb voor het eerst dit jaar een adventkalender gekocht. Ik heb gekozen voor eentje met garen van a homespun house.

6 likes

Mocht iemand een leuke adventskalender weten voor haken, andere creatieve hobby’s of voor essentiële oliën: let me know :blush:

Nu al weer zin in december!

1 like

Yes dan laat ik het weten! Ik vind trommelstenen ook niet zo boeiend!

Whoohoo… Ik heb de Rituals kalender besteld! En voor mijn vriend een bier kalender…

1 like

Leuk om te horen! Ik heb hem al binnen :slight_smile: nu even bedenken wanneer we gaan beginnen, want we zien elkaar alleen in de weekenden!

1 like

Welke bierkalender heb je besteld? :slight_smile:

• Dit jaar geen advent kalender kopen
  • Dit jaar geen enkele pepernoot eten

0 stemmers

Ik heb (als het goed is) net de Asos kalender besteld. :smiley::crossed_fingers:t2:
Hij staat in de app bij mijn bestellingen, dus dat bied hoop. Nog even op de bevestiging wachten.
Alleen moest ik wel via de browser bestellen. Via de app lukte niet.

Edit: de bevestiging is binnen!

1 like

Ja shit heb al zak pepernoten op.

1 like

Ik heb 'm ook besteld! Als ik als land Nederland instelde werd hij verwijderd uit mijn winkelmandje, als ik 'm op België liet staan dan bleef hij wel staan. Daarna met afrekenen herkende hij het gewoon als Nederland, dus die logica ontgaat me een beetje. En ik heb met de kortingscode HELLOASOS nog 20 % korting gekregen ook, dus voor 71 euro komt ie mijn kant op. Voordeel van nu bestellen: over 3 maanden ben ik toch vergeten wat er ook alweer in zat

1 like