Heb je een linkje? Ik kan hem dus nog steeds niet vinden. Zie alleen deze
U vraagt, wij draaien
Als ik op de link klik dan stuurt āie mij naar de app. Dan kan ik ook niet bestellen.
Mijn telefoon geeft dan de optie om te openen in de browser. Op die manier is het mij wel gelukt.
Hopelijk lukt het nog!
Ik heb m idd in de browser op mn laptop besteld, misschien helpt dat bij jou ook!
Deze! Was een groot succes vorig jaar!
Ik vreet wel kruidnoten
Ziet er leuk uit! Wel heel erg benieuwd wat āSociaal duurzaam ingepaktā inhoud
Mij lukt het helaas ook niet
Helaas lukt t mij niet.
Het is mij zojuist gelukt in de ASOS app!! Met 20% korting⦠mijn instellingen stonden gewoon op Nederland en ik kon hem gewoon in mān mandje gooien en bestellen
Ik zie hem niet eens staan in de app
Ik ook niet!
Ik heb nog even gecheckt⦠bij app settings stel je in ādeliver to begiumā dan kan je de advent kalender als het goed is wel zien in de app en in je mandje gooien. Dan ga je naar check out, en dan kon ik vervolgens ādeliver to Netherlandsā aanklikken en hij bleef gewoon in het mandje staan. Daarna verder gaan en dan kan je de kortingcodes HELLOASOS gebruiken en afrekenen.
Ik hoop dat het bij jullie gaat lukken!
Wow thanks het werkt. Hopelijk krijg ik geen spijt. Twijfelde nog over die van de Bijenkorf als die er komt.
Ja ik zit daar ook tussen te twijfelen, maar hier zitten zulke mooie producten (ook fullsize) dar ik toch voor deze ben gegaan!
Ik ook. Deze is ook goedkoper verwacht ik.
Ik heb deze gekocht
Wil ook nog graag die van Kusmi met thee, maar die ben ik nog niet tegen gekomen
Ik wou eerst die van Jopen kopen maar schrik beetje van de prijs (150ā¬). Dan lijkt deze een andere goede keuze!
Het is mij ook gelukt om de Asos kalender te kopen wel voor de volle prijs, de kortingcode deed het niet bij mij. Maar is het alsnog waard!
Het werkt nier bij mij. Hopelijk is ie straks voor Nederland gewoon verkrijgbaar