Het adventkalender-topic (Deel 1)

Het is mij op deze manier ook gelukt! Wel via de browser op m’n laptop en niet via telefoon om onduidelijke redenen.

Had ik ook maar als je de prijs in pond hebt staan is hij uitverkocht maar in euro niet.

Ja naar België en zelfs keer UK. Maar dan bij afrekenen met adres gaat mis. Dan moet ie weer naar NL want kent adres niet en dan gooit ie leeg.

@ontherun was nog niet uitverkocht

Ga zo de laptop maar opstarten

2 likes

Ik wil dit jaar voor een thee kalender gaan. Denk dat ik voor Pukka ga.
En verder nog een beauty denk ik.
Ik had vorig jaar die van Yves Rocher en daar was ik wel echt tevreden over. Bijna alles gebruikt ook. Ben benieuwd wanneer de rest online komt.

2 likes

Wow die durven wel grof geld te vragen! Zou ik ook wel afgeschrikt zijn!

Hmm… wilde de asos kalender toch ook bestellen maar is al uitverkocht…

Ik dacht dat H&B niet meer verzendt naar NL door Brexit, of wel?

Vorig jaar werden ze ook gewoon in de Nederlandse winkels verkocht! Hopelijk dit jaar weer

2 likes

Ik heb naar de adventskalender van Holland and Barrett gevraagd, de klantenservice zei helaas het volgende:
Helaas wordt dit jaar de adventkalender niet in ons assortiment opgenomen. Wellicht volgend jaar.

1 like

Ah dat meen je niet, wat jammer! Dan toch maar via de UK proberen denk ik?

Ja ik heb me ingeschreven, maar hierboven werd gezegd dat ze niet meer aan Nederland leveren?

1 like

Oh ja shit, ik zie ook dat je nu niet je leveradres kunt wijzigen naar NL. Echt balen zeg, had me er zo op verheugd haha.

1 like

@veenmol @Schorem ik had me ook al helemaal verheugd :cry:
Waar op de website zien jullie dat ze niet naar NL verzenden? Ik zie staan €11.95 voor shipping to Europe. Zou dat er wel voor over hebben denk ik

Edit: ik zie nu idd dat je geen NLs adres bij delivery kunt invoeren. Mega balen zeg
Ga ze een berichtje sturen of dit nog gaat veranderen :confounded:

2 likes

T is me uiteindelijk vanmiddag gelukt! Dank voor jullie tips. Ben benieuwd

1 like

Ook raar dat er dat nog staat dan. Ik heb de Nederlandse H&B ook al gedm’t, misschien als ze er heel veel vragen over krijgen ze hem toch gaan verkopen. Maar misschien dat er vorig jaar toch niet zoveel verkocht was dan.

2 likes

Geen ervaring, zit er ook naar te kijken

Vorig jaar waren ze op een gegeven moment met 50% korting in de winkel te koop. Denk idd dat er te veel kalenders overbleven waardoor het er niet uit kon.

Bij tekort aan H&B kalender ga ik dit jaar maar voor eentje met kruiden oid. Vorig jaar had iemand een hele mooie met thee, zo ff opzoeken, want die leek me ook wel wat en volgens mij zei diegene dat er ook een kruiden versie van was? Ik had mn zusje vorig jaar eentje met kruiden gegeven en dat was echt heel leuk

Edit: godverdomme had ik m gevonden (was van Mein genuss) maar die verzenden niet naar nederland :joy: :sob:

1 like

Wat jammer, ik had vorig jaar besloten dat ik dit jaar wel die van H&B zou kopen maar helaas dus.
Ik twijfel nu om dan die van Rituals of die van the Body Shop te kopen, keuzes keuzes…

1 like

Wie had ooit gedacht dat ik in m’n zomervakantie bezig zou zijn met m’n adventskalender?

Ik twijfel nu tussen Rituals en Asos. Maar Asos is steeds uitverkocht en ik wil er niet naast grijpen en helemaal geen adventskalender hebben. Keuzes, keuzes…

2 likes

De deluxe versie van Mymuesli. Wel veel geld maar vind dat ik hem verdien en er zitten leuke extra producten in dit jaar.

4 likes