Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oh krijg er weer helemaal zin in door dit topic!
Voor mezelf ga ik weer voor de pukka thee kalender en wil denk ik ook een yankee candle kalender.
Voor mijn vriend lijkt me de Nespresso wel leuk! Kunnen we samen wat drinken 's ochtends/'s avonds.

Ik heb gisteren dit hele topic doorgespit en ben alvast een lijstje aan het maken! In het kader van treat yourself. Ik zag hier ook die van oil en vinegar voorbij komen. Wat zat daar ongeveer in? Was het het waard? Ik hoop dat hij weer komt dit jaar :crossed_fingers:

Vandaag komt mij advent kalender van Asos al binnen :grinning:

6 likes

Woop woop, nu nog heel veel geduld hebben

24 likes

11 likes

Ahh ik zit ook nog te hopen op de asos kalender…

Wat is een goede soortgelijke van asos? Of komt die nog terug?

Ik wil dit jaar eigenlijk de rituals overslaan. Al 2jaar op rij gehad.

Jaaaa ik heb hem ook en de 12 dagen voor m’n vriend gekocht, hij helemaal happy haha

Die van de Bijenkorf vond ik vorig jaar echt leuk!

2 likes

Waarom lukt de asos kalender mij niet… ik krijg gelijk deze melding als ik verder wil. Kan iemand het voor mij kopen haha

Die ga ik in de gaten houden. Zag hem nu nog niet.

Hierboven staat ergens een uitleg.

Eerst via de app op België zetten. Dan in je winkelmanager gooien. Dan bestellen en bij een van de laatste stappen kun je hem dan op Nederland zetten en dan lukt het wel.

1 like

Naast de rituals kalender mocht ik 1 chocolade kalender van mijzelf. Maar vond wel dat het lekkere chocolade moest zijn en toen kwam Tony’s Chocolonely met een adventkalender! Gelijk besteld!

25 dagen, 10 verschillende smaken! Lekkah!

20 likes

Zo leuk, heb er meteen één voor mezelf en een aantal als cadeau besteld :grin:

1 like

Wat leukk, ik zou zo graag van rituals, yesstyle, yankee candle en easy toys willen. Maar heb niet ff 500 euro liggen Haha!
Wil voor mijn vriend ook eentje doen, waarschijnlijk een soort baard/barber advent kalender.

Ik had vorig jaar de dure variant van de Rituals kalender. Zit nu te twijfelen om dit jaar voor de goedkopere variant te gaan.
Wat is jullie ervaring? Zit er heel veel verschil in? Is de 1 echt veel leuker dan de ander?

Op de site staat wat erin zit. Kun je ze vergelijken.

Weet iemand toevallig wanneer die van de Bijenkorf te koop is ?

Voor mijn gevoel is de goedkopere niet minder leuk, heb hem zelf twee keer gehad. Ik dacht dat de goedkopere ook meer waarde in verhouding tot de prijs heeft. Misschien kun je de inhoud van beide van vorig jaar vinden om te vergelijken?

2 likes

Wat leuk, ik heb deze ook meteen besteld!

1 like