Ik wil hem, maar nooit eerder van het merk wat gebruikt. Is het echt geld waard?
Bedankt!
Ik ga denk toch eerst wat los testen voordat ik hem koop.
Ja ik vorig jaar! Vond hem heel leuk, afwisselend qua producten en heb er een paar fijne favorieten aan over gehouden 
Ik ben wel gek op hun lipsticks en lippenbalsem. Ook een hele fijne mascara die vorig jaar in het advent van de Bijenkorf zat.
Ja nog steeds erg blij mee, producten leren kennen en een aantal favorieten opnieuw gekocht
Ik zag het, sneaky hoor van ze. Ik heb wel het idee dat ze de kalender van vorig jaar even een ander printje hebben gegeven en een ander kleurtje lipstick ofzo erin gemikt hebben. Vind het een beetje inspiratieloos overkomen.
Douglas Adventskalender 24 EXCLUSIVE BEAUTY HIGHLIGHTS FOR YOU » online kaufen | DOUGLAS Hopelijk is deze straks in nl te bestellen.
Iemand al een adventskalender met meerdere bekendere parfums tegen gekomen? Dat zou echt mijn droom zijn
Er heeft zich nog niemand gemeld.
Ik heb een extreem gevoelige huid. Snel eczeem en heb ook eens urticaria. Maar ben vorig jaar overgestapt van Philosophy naar Kiehls huidverzorging. Eerst de mini verpakkingen gekocht en dat beviel zo goed dat ik nu meerdere producten ervan heb.
Ik heb de Lakrids by BĂŒlow adventkalender weer besteld. Vorig jaar ultiem genoten van alle bijzondere smaken 
Voor mân moeder ga ik een jellybean adventkalender maken, die is geen grote snoeper 
Ik heb van Kiehls alleen wat testertjes gebruikt maar ik kon er niet goed tegen
Jeej ik heb gedmâs. Sorry had het nogal gek verwoord, door te vragen of je hem zelf had gekocht 

De SpaceNK adventkalender is beschikbaar voor pre order: Inside Space NK Advent Calendar 2021 | Space NK
Ik vind het wel een mooie maar ohh die prijs 
Ja het lijken me wel hele fijne producten! Maar altijd gevaarlijk want als ik ze dan fijn vind blijkt zoân crĂšme âŹ200 ofzo te kosten 
De Yves Rocher kalender staat online
vond ik vorig jaar erg leuk, heb hem ook besteld.
Ik heb de ritualskalender
Kreeg afgelopen kerst bonnen voor een parfumerie van dezelfde eigenaar als mijn winkel en wist meteen dat ik dat zou doen. En nu lagen er nog 25% kortingsbonnen bij ons van de lockdown en dacht dat doen ze vast niet. Maar mooi wel. Super chill!
Veel het zelfde als vorig jaar