Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ook!

1 like

Ik baal nog steeds dat die van H&B niet in NL is dit jaar en UK niet hier naar toe verzend. Denk dat ik nu niks hoef, want thee was vorig jaar toch niet mijn ding en ik heb geurkaarsen dit jaar afgezworen dus Yankee Candle hoef ik ook niet nogmaals.

Had dus een berichtje gestuurd naar H&B UK. Kreeg ik vandaag een mail: joh sorry het is echt super druk daarom de vertraging. Mocht het probleem inmiddels nog niet opgelost zijn stuur dan nog even een berichtje. Beschouw deze mail andwrs als niet verzonden :face_with_raised_eyebrow:

De 2021 versie is te bestellen!

4 likes

Nee geen idee :woman_shrugging:

Die van Kiehls ga ik dit jaar meteen halen. M’n crème en face wash zijn bijna op.

Ik neem die van yankee candle weer en die van pukka. Die spulletjes maak ik meteen op en blijven niet een jaar liggen.

Had jij vorig jaar de yankee candle met waxinelichtjes? Branden die goed (op)?

Ja vond ik wel. Ze zitten ook in een best hard plastic bakje en niet in zo’n aluminium bakje dus ze branden gewoon mooi leeg. Er zat ook een houder bij voor de grote kaarsjes, die vonden @KipTokTok en ik echt waardeloos, kreeg ook snel krassen

2 likes

Ik heb de advent kalender van asos binnen maar ga hem terug sturen!
mocht iemand hem over willen nemen dan laat je het maar weten.

1 like

Stiekem lees ik al voor het 2e jaar mee in dit topic, dacht zal me eens aanmelden ondertussen. :face_with_hand_over_mouth:
Ik was zo geshockeerd dat de Holland & Barrett kalender dit jaar niet naar Nederland zou komen dat ik uit pure narrigheid een action adventskalender gekocht heb :relieved:

5 likes

Uh ja…
Maar waarom gaat ie terug?

Had hem besteld en kreeg daarna wat rekeningen binnen waar ik niet op had gerekend.

Welkom! Ik ben ook 2 jaar geleden denk ik inmiddels door dit topic lid geworden haha

1 like

Vorig jaar had ik de lush kalender… Dit jaar weer! Zojuist besteld! :heart_eyes:

3 likes

Oh dat klinkt heerlijk. Maar die prijs, die doet pijn :sob:

1 like

Daar wil ik niet meer over nadenken :cry:

Maar de box is het sws weer waard!

1 like

Weet je of je die al ergens kunt kopen?

Ik heb op de site van Bonne Maman gekeken en daar is hij (nog) niet beschikbaar. Als ik hem zie verschijnen zal ik het melden. :blush:

2 likes

Weet iemand of bij de Duitse winkels al leuke (eet)kalenders te vinden zijn of is het nog net wat te vroeg? Ik ga er volgende week heen en wil me er op verheugen. Ja of niet dus :joy:.

Op de duitse amazon echt al super veel dus ik gok van wel

1 like