Het adventkalender-topic (Deel 1)

Is yves rocher ook goed voor dieren? Ik was juist zo blij met de H&B kalender dat alles vegan en cruelty free enzo was. Wat een bummer dat die dit jaar niet uitkomt

1 like

Ik ging in m’n lades kijken wat ik nog aan producten had liggen van vorige adventkalenders. Alleen nog maar een tube met een vies masker (vieze structuur op m’n gezicht). Zie nu dat t een haarmasker is haha :sweat_smile:

10 likes

Ja vind het ook heel jammer! Ik las gister dat 88% van Yves Rocher vegan was en ik las dit:

Samenvatting

Maar nu lees ik op andere sites dat ze dus wel in China verkopen, dus dan moeten ze wel op dieren testen volgens mij?

3 likes

Dat is altijd zo lekker misleidend, ze testen zelf niet op dieren, zoals ze dat in hun verhaaltje ook aangeven, maar als ze wel in China verkopen, dan worden hun producten alsnog op dieren getest. Daar kiest de Chinese overheid dan voor en die laat dat ook uitvoeren, dus merken kunnen blijven beweren dat ze niet op dieren testen, maar door in China te verkopen, gaan ze er wel mee akkoord dat iemand anders hun producten op dieren test.

2 likes

Cruelty free kitty vind ik altijd wel een goede bron. Yves rocher is helaas niet cruelty free.

3 likes

Ja zo misleidend hoe ze het dan ook op de website zetten inderdaad, dacht wel dat ze een stuk groener waren. Snap ook niet dat China het nog steeds verplicht.

1 like

Yay! Bijenkorf en Yves Rocher vanavond besteld. Vond Yves Rocher vorig jaar heel erg leuk dus ben benieuwd. Zoveel zin in de kerst :star_struck:

2 likes

Die van Yves rocher ziet er zeker leuk uit! Heb nog nooit iets van Yves rocher gehad maar dat zou zo maar eens kunnen veranderen. Ga er nog een nachtje over slapen😊

2 likes

Een boek/tijdschrift, bijv kookboek met wat ingrediënten van een recept, snoep/eten.
Ingelijste foto van jullie. Als ze een huisdier heeft daar iets voor. Plant/zaadjes of bloembollen.

1 like

Wat is dit dan weer? Er staat op voorraad maar alsnog kun je hem niet bestellen?

1 like

Nieuwe baan dus vond dat ik mezelf wel op een extra kalender mocht trakteren.

26 likes

Bij is het wel gelukt?

deze link:

2 likes

Heeft iemand al een leuke thee kalender weten te scoren? Ik vind die van Pukka qua vormgeving een beetje meh…

Is gelukt! Was foutje in het systeem. Had even contact opgenomen!

1 like

De leukste beauty adventskalender is op dit moment die van de Bijenkorf, maar ook van The Body Shop zien de drie exemplaren er erg mooi uit. Ik merk wel dat er dit jaar veel meer adventskalenders zijn en ook voor bizarre prijzen en dan gaat het vaak ook nog om mini’s en samples :laughing:

1 like

Hahaha een DDR adventkalender :upside_down_face::rofl:

5 likes

@hanson en iedereen die interesse heeft; de adventskalender van Bonne Maman staat online!

Ik heb hem besteld, ben er heel erg benieuwd naar.

5 likes

Mocht iemand een kaas adventskalender tegen komen voor de normale prijs grijp hem en stuur hem naar me op please :joy::cheese::cheese:
Amazon heeft er 1 op staan voor €90 euro, het kreng kost normaal nog geen 2 tientjes.
Zal ik wel weer een azijnpisser zijn maar echt ongekend hoe die prijzen omhoog gedreven worden. Amazon heeft er een handje van maar oom bol.com spant de kroon. (Leuk die externe verkopers, echt een aanwist geweest😒)
Ik heb dit jaar ook direct de yankee candle kalender besteld zodra die beschikbaar was, vorig jaar stonden de prijzen zowat 3 dubbel erop en ik zie 'm nu ook alweer omhoog gaan.
Tot zover mijn “even-zeiken” moment, verder ben ik bijzonder content met de action adventskalender.:relieved:

3 likes

ik heb m net besteld! Vond de verzendkosten zo veel maar mn zusje kwam met een kortingscode :heart:

1 like

Ohhh echt? Wil je hem hier delen?
Ik had afgelopen week een kortingscode opgeslagen; BONNEMAMAN21 maar die werd niet geaccepteerd. Maar door 3 potjes karamel en een jamlepel had ik alsnog gratis verzendkosten. :joy: