Het adventkalender-topic (Deel 1)

Jeej ik heb gedm’s. Sorry had het nogal gek verwoord, door te vragen of je hem zelf had gekocht :joy::joy:

De SpaceNK adventkalender is beschikbaar voor pre order: Inside Space NK Advent Calendar 2021 | Space NK

Ik vind het wel een mooie maar ohh die prijs :sweat_smile:

2 likes

Ja het lijken me wel hele fijne producten! Maar altijd gevaarlijk want als ik ze dan fijn vind blijkt zo’n crème €200 ofzo te kosten :sweat_smile:

1 like

De Yves Rocher kalender staat online :slight_smile: vond ik vorig jaar erg leuk, heb hem ook besteld.

5 likes

Ik heb de ritualskalender :tada: Kreeg afgelopen kerst bonnen voor een parfumerie van dezelfde eigenaar als mijn winkel en wist meteen dat ik dat zou doen. En nu lagen er nog 25% kortingsbonnen bij ons van de lockdown en dacht dat doen ze vast niet. Maar mooi wel. Super chill!

7 likes

Veel het zelfde als vorig jaar :unamused:

2 likes

Wel echt een mooie inhoud, fullsize hourglass blush :heart_eyes:

1 like

Ik ga hem wel aanschaffen. Ik had eerst die van look fantastic gepreorederd maar de recensies daarover vond ik niet zo positief (veel uit de vorige beautyboxen en bijna geen fullsize) dus die heb ik geannuleerd en op deze gewacht. Ik had de Bijenkorf-kalender niet afgelopen jaar dus ik ben wel echt enthousiast over de inhoud en verscheidenheid.

1 like

Ik heb m ook besteld, had m vorig jaar ook niet. Maar nog niet gespiekt wat er in zit :blush:

1 like

Ik heb de kleine rituals besteld met een cadeaukaart, was maar 38 eu

3 likes

Wij vinden hem echt heel leuk!!

( we zijn er al aan begonnen om naar de nieuwe badkamer toe te tellen)

4 likes

Oohh ik heb lookfantastic ook gepreordered maar nu voel ik twijfel

Leuk! Ik heb ook al gezien wat er in zit en vind het meeste wel fijn dus dat is leuk! Ik wil verder nog de yankee candle en de thee, heerlijk avondritueel dan

1 like

Ahhh ja lastig hè :frowning: vond ik ook! Had allemaal reviews gelezen en ook op YouTube unboxings bekeken maar dan vooral de reacties gelezen en die vond ik zo matig dat ik hem heb geannuleerd. Wel met veel twijfel. Heb hem hiervoor twee jaar gehad maar heb dus nu ipv van die, die van de Bijenkorf besteld.

1 like

Ik vond het vorig jaar veruit de beste kalender, maar toen greep ik mis dus ik heb nu direct besteld met de pre-order

1 like

Vond ik vorig jaar ook zeker, twee jaar heel blij mee geweest! Misschien ff op YouTube wat unboxings kijken en dan niet het filmpje maar alleen de reacties? Het is overigens vast alsnog een fijne kalender en ik vind de doos ook altijd heel mooi en netjes en chique, los van de inhoud :heart:

1 like

Die wil ik voor mijn man. Maar op se site van nespresso staat uitverkocht.

Ik heb de bijenkorf aangeschaft. Heb die nooit eerder gehad.

Ik heb maar die van Yves Rocher besteld. Vond ASOS en de Bijenkorf maar mwa, en h&b wordt dus niet hier uitgebracht. Ik wacht ook nog op de Nespresso kalender! Volgens mij is die uitverkochte op de website die van 2020.

Die was vorig jaar ook online heel slecht vindbaar! Stond niks op de website en in blogs ging het alleen over de kalender van 2019. Ik wist het alleen van het forum, maar in de winkels was er genoeg op voorraad. Ik zou even langs een winkel gaan of ze bellen.

2 likes

Huh wat, is de bijenkorf kalender nu al uitverkocht? Staat niet op voorraad bij :sweat_smile:

3 likes