Het adventkalender-topic (Deel 1)

Die zag ik deze week al bij de Action!

In de kruidvatfolder voor komende week staat een speeltjes advent kalender, voor de liefhebber

2 likes

Nou m’n adventskalender van Yves Rocher is binnen. Ik had in de eerste plaats al geen bevestigingsmail gehad, dus contact opgenomen met de klantenservice. Gelukkig was het wel goed doorgekomen. Maar nu krijg ik m’n bestelling binnen, die Adventskalender zit in een aparte doos, de rest (had nog wat meer besteld + welkomstcadeau) is er gewoon bij ingegooid? Heel raar. En nu mist er dus ook een deel. Ik heb weer contact opgenomen, maar wat een flutbedrijf zeg.

Herkenbaar. Ik had speciale kortingen ontvangen voor mijn verjaardag. Toegegeven: 50% korting op meerdere producten + 2 cadeaus en slechts een minimale bestelwaarde van €10 is bizar, maar wel wat ze aanboden. Bestellen kon via order formulier per post, per e-mail of per telefoon.

Toen ontving ik mijn bestelling: 2 producten ontbraken en over de rest van de producten kreeg ik 50% korting over de dubbele prijs :rofl:

Contact met de klantenservice was ook leuk. Direct werden de twee ontbrekende producten nagestuurd. Toen zat daarbij ook een factuur met bedrag x2 en daarna 50% gerekend. Ik had dus twee facturen met voor alle producten de normale prijs. Bij mijn volgende contact lieten ze 1 factuur (de goedkoopste) vervallen. Toen ik ze vervolgens letterlijk verzocht de andere factuur te verlagen naar het juiste bedrag ontving ik de volgende reactie: “Wij betreuren het zeer dat u niet genoten heeft van al de aangeboden kortingen. Ik doe onmiddellijk het nodige om uw factuur te verlagen.” Nee, dat deed je dus niet onmiddellijk :roll_eyes:

1 like

Voor wie interesse heeft: de Balea kalender staat online en volgens de website is hij ook al op voorraad in verschillende winkels.

2 likes

Pff jeetje zeg! Wat slecht. Inderdaad, met al die kortingen mensen lekker maken zodat ze maar bestellen, om het vervolgens af te laten weten. Ook de laatste keer voor mij dus…

Ik ga volgende week naar Duitsland, ben heel benieuwd wat voor leuke kalenders ze daar hebben. Ik ga in ieder geval voor die van balea kijken. En ik ben de helft van december op vakantie, dus ik begin gewoon lekker in oktober al haha :heartpulse:

1 like

Ik heb net de Rituals adventkalender (huis) besteld voor mezelf, en voor mijn vriend en mij allebei (een eigen duh) van Tony’s! Nu nog een leuke koffiekalender voor mijn vriend. Iemand een tip voor een kalender met koffiebonen?

1 like

Ik had deze vorig jaar voor mijn vriend gekocht (is elk jaar dezelfde, komt in oktober weer beschikbaar) en die was erg enthousiast. Bonen waren prima kwaliteit en genoeg voor 2 kopjes per keer

1 like

Volgens mij denkt mijn vriend dat ik de Tony ga delen…
Misschien voor hem ook een met eten kopen.

1 like

Heeft iemand eerder de oil&vinegar kalender gehad? Is die de 60e waard?

Vorig jaar had ik de theekalender van Your Daily Teacup, die vond ik wel erg leuk en lekkere smaakjes!
Voor de kinderen had ik zelf eentje gemaakt. Als ik er zin in heb doe ik dat dit jaar weer en anders krijgen ze een ouderwetse kalender met chocolaatjes.

1 like

Ik heb de oil&vinegar gisteren binnen gekregen. Hij ziet er iig wel heel mooi uit en de inhoud vind ik ook dikke prima.

Foto's

1 like

Kent iemand deze of dit merk? dm-drogerie markt - dauerhaft günstig online kaufen
Ziet er wel erg mooi uit die producten en kleuren!

Oohja heeft Lindt geen kalender dit jaar? vind ik ook altijd een leuke. Ook uit Duitsland toch?

Ik heb er net eentje van Rituals besteld. Eigenlijk wil ik er nog wel eentje, maar weet echt nog niet welke.

1 like

Na een tijdje twijfelen toch maar de Rituals Deluxe besteld. Is het eerste jaar dat ik de deluxe heb genomen.

3 likes

Oeh DM! Vergelijkbaar met onze Catrice ongeveer. Leuke make-up, heb vooral heel lang hun oogschaduws en kwasten gebruikt. Klinkt als een leuke kalender.

Oohh nou wil ik hem, lijkt me heel mooi. Kom daar alleen niet meer, anders was ik ervoor naar Kleve gereden. Alhoewel ik hier las dat de DM daar helemaal (nog) geen kalenders had staan?

1 like

Ik wil deze misschien voor mijn vriend kopen maar ik kom er niet uit wat er ongeveer allemaal inzit. Heb jij hem al opengemaakt, omdat je zegt dat je blij bent met de inhoud? Want ik zag het niet staan op de site.

1 like

Staat wel op de site maar een beetje verstopt!

inhoud

7 likes

Hebben jullie de nieuwbrief van Rituals? Met de barcode krijg je 20% korting op giftsets in de winkel. Zou de advent kalender ook geldig zijn? Stond niks daarover in de voorwaarden onder in de mail.

Ik acht die kans heel klein. Rituals geeft alleen korting op producten die uit de collectie gaan, dus waarschijnlijk worden er ook oude gift sets mee bedoeld.

2 likes