Herkenbaar. Ik had speciale kortingen ontvangen voor mijn verjaardag. Toegegeven: 50% korting op meerdere producten + 2 cadeaus en slechts een minimale bestelwaarde van €10 is bizar, maar wel wat ze aanboden. Bestellen kon via order formulier per post, per e-mail of per telefoon.
Toen ontving ik mijn bestelling: 2 producten ontbraken en over de rest van de producten kreeg ik 50% korting over de dubbele prijs
Contact met de klantenservice was ook leuk. Direct werden de twee ontbrekende producten nagestuurd. Toen zat daarbij ook een factuur met bedrag x2 en daarna 50% gerekend. Ik had dus twee facturen met voor alle producten de normale prijs. Bij mijn volgende contact lieten ze 1 factuur (de goedkoopste) vervallen. Toen ik ze vervolgens letterlijk verzocht de andere factuur te verlagen naar het juiste bedrag ontving ik de volgende reactie: “Wij betreuren het zeer dat u niet genoten heeft van al de aangeboden kortingen. Ik doe onmiddellijk het nodige om uw factuur te verlagen.” Nee, dat deed je dus niet onmiddellijk