Ik ben nog wat zoekende qua adventkalenders⦠Had er vorig jaar drie (Lego Harry Potter, Ikea, Pukka) en vond het superleuk, maar tegelijkertijd deed ik er ook niet superveel mee (die van Pukka hangt nog steeds aan mān muur, en denk dat ik er 1/3e van heb gedronken ongeveerā¦). Beauty houd ik sowieso niet echt van. Denk dat ik of mijn vriend in ieder geval wel weer voor de nieuwe lego harry potter gaan, want dat was wel echt een succes vorig jaar! En misschien een andere theekalender. Wordt constant verleid door Yankee Candle, maar heb vorig jaar voor kerst een paar votives gehad en heb die nog niet eens opgebrand. Ben constant heen en weer aan het gaan tussen het superleuk vinden om elke dag een vakje open te maken en tegelijkertijd geen spullen willen hebben waar ik niets mee gaan doen.
Maar ik wil wel graag deze kalender even delen hier omdat ik er zelf er om moest lachen: Harry Potter sokken adventskalender 2021 - Adventskalender Tips Een adventkalender waar je, in Harry Potter- Dobby style - elke dag ƩƩn sok krijgt. Je krijgt dus ook geen paren, maar gewoon 24 verschillende sokken
Vind het wel echt heel leuk bedacht haha!