Adventskalender is normaal altijd uitgezonderd. Je krijgt er zelfs niet dat cadeau bij dat je normaal krijgt als je boven bepaald bedrag bestelt.
Ik heb een koffiekalender besteld met cups voor Nespresso van Kaffekapseln. Zag wel goede beoordelingen en hij was heel betaalbaar (6,99) dus prima!
Oh dit had ik vorige week wel!
Zag deze net bij oom bol, geen idee of dat de normale prijs is trouwens
Edit; kwam deze ook nog tegen iets verderop
Sommige DM-adventskalenders zijn ook online te bestellen (zijn wel wat duurder dan in Duitsland zelf, maar wellicht een optie als je niet dichtbij de grens woont). Ik overweeg zelf die van Alverde te nemen
Via internet? Misschien dat 't dit jaar dan anders is haha
Hoe lang duurde het ongeveer voordat je de kalender kreeg?
De dag nadar ik hem had besteld kwam hij binnen.
Via hun eigen site besteld? En verzenden ze naar NL?
Heb via hier besteld
https://www.kaffekapslen.nl/capsule-adventskalender-kaffekapslen-nespresso.html
Voor zover ik weet verzenden ze dus gewoon naar Nederland. Wordt verstuurd via DHL staat in de bevestigingsmail.
Ik kwam deze kaaskalender net tegen. Is al een stuk betaalbaarder.
Gezocht: tips om van mijn adventkalender af te blijven tot 1 december.
Of is 1 oktober beginnen om af te tellen tot 24 oktober ook een excuus? Dan zijn we 3 jaar samen dus dat verdient ook elke dag een cadeautje?
Twee extra kalenders kopen zodat je oktober, november en december een leuke maand hebt
Een muizenval er op plakken. Niet omdat je verminkt, maar omdat je elke keer die muizenval ziet en denkt; wtf
Ik had de afgelopen twee jaar de funko pop Harry Potter adventkalenders. Heel leuk, maar doe ik daarna toch niks meer mee. Nu deze besteld van Yankee Candle:
Ik heb mân Bijenkorf kalender al helemaal opengemaakt en een deel van de producten dagelijks in gebruik
Haha gelukkig ben ik niet de enige die zich niet kan inhouden! Ik ga denk ik voor de drie kalenders
Laat je partner hem verstoppen!
Jaloers! Ik miste hem steeds als die weer op voorraad kwam en laatste dagen heb ik helemaal geen terug op voorraad melding gehad
Ja same! Ik wil 'm graag met mijn bijenkorfkaart punten kopen, maar ik loop 'm steeds mis!