Het adventkalender-topic (Deel 1)

Goede tip, ga ik morgen even lekker neuzen in de Hema voor cadeautjes!

2 likes

Iemand nog op zoek naar een nagellak adventskalender? Die van Essie is nu met korting te koop voor maar 40 euro

2 likes

Oh pfff nu moet ik 'm wel kopen

Edit: gekocht. Vind een externe verkoper altijd wel beetje spannend maar mocht 't mis gaan dan lost bol het meestal wel goed op.

Met Plein als externe verkoper hoef je je geen zorgen te maken, die hebben ook hun eigen website. Gek genoeg is de kalender daar alleen niet in de aanbieding :thinking:

Ojee, misschien is 't wel een prijsfout dan :grimacing: nouja we gaan 't meemaken

1 like

Ik heb net een Douglas adventkalender besteld met 25% korting, nu voor €37,50! Ze hebben verschillende versies, de make-up en skincare is met de korting zelfs onder de €20 geloof ik!

2 likes

Ik heb dit niet gelezen ik heb dit niet gelezen ik heb dit niet gelezen… Zo verleidelijk, al die adventskalenders. Krijg er soort fomo van…

2 likes

Heeft iemand de thee kalender van de Xenos? Ik wil 'm bestellen om cadeau te doen, maar ik kan niet goed zien of het echt een beetje een degelijke kalender is.

1 like

Met welke code krijg je korting? Ik heb de site afgezocht, maar kan er geen vinden…

Hmm, nee, ik zie hem ook niet meer… ik heb de luxery geloof ik, van €49,99 voor €37,49. Die staat niet meer op de site. Alleen deze nog, hier waren nog 2 andere versies van, met make-up en skincare, die hadden ook allemaal 25% korting gisteren:

https://www.douglas.nl/nl/p/5010319003

Waren niet minder dan €20 trouwens zag ik later, maar kwamen op €24. Zonder kortingscode.

3 likes

Ohh jammerrr, ik wilde ook die luxury

Ik weet niet hoe die kalender dit jaar is, maar ik had hem vorig jaar en was geen fan. Chemische smaakjes en er zaten maar een paar smaken in die telkens terug kwamen :frowning:

2 likes

Ik loer hier mee hopende op enorme kortingen zodat ik ook een kalender kan halen :eyes:. Doen jullie hier ook in december bijvoorbeeld elke dag een foto plaatsen wat je in je kalender had :grin:?

1 like

Hij is vandaag gewoon geleverd :dancer::dancer:

Geen idee hoevaak dit wordt bijgewerkt, maar je kunt dit ook in de gaten houden:

3 likes

Ooh nice, ik zie hier nu de L’Or adventskalender in staan, hoopte al dat die weer zou komen! Wilde die graag voor m’n vriend hebben, dus heb hem nu besteld :partying_face:

Ik kreeg een mail dat de Cult Beauty kalender weer te koop was maar ik zag het pas na een half uur en toe was hij al uitverkocht :frowning:

1 like

Jeetje die gaat wel heel snel

Voor wie de Pickwick adventskalender nog zoekt: hij is weer te koop voor 8,99

1 like

Oeh waar? Ik zie 'm alleen online bij de Hoogvliet, maar die is helaas niet in de buurt.

1 like