Het adventkalender-topic (Deel 1)

Na zien van unboxings ben ik genezen😂

2 likes

Denk dat ie volledig uitverkocht is:

Oeps! Het lijkt erop dat de Bijenkorf adventskalender héél gewild was dit jaar, want deze is compleet uitverkocht.

https://www.debijenkorf.nl/cosmetica/adventskalenders/de-bijenkorf

1 like

Ongelofelijk vorig jaar was die in december nog verkrijgbaar.

1 like

Oke ik twijfelde dus enorm om de my muesli kalender te kopen maar nu ik een video keek waarbij de korting hoger is dan op hun eigen site heb ik het gedaan. Mijn man zei ook “dan is het een teken”. Nou oke schat, als zelfs jij dat zegt.
Nu heb ik het dorp van rituals en binnenkort de my muesli. Netjes.

3 likes

Ik heb vorig jaar Kinder adventkalenders cadeau gedaan en nu wil ik iets anders. Dus ik ben de Duitse Amazon weer aan het afspeuren. Ik wil wel weer voor eten gaan, dus ben benieuwd of iemand nog een leuke tip heeft. Budget is maximaal 15 euro. Ik zit nu te twijfelen tussen Lindt en Haribo

Zocht iemand nog een Nespresso adventskalender? Ik ben verkocht! :heart_eyes:
Alleen jammer van die verzendkosten :pensive:

4 likes

OMG ik wil deze!!!

1 like

Douglas heeft shopping night, met hun standaard 25% korting op alles maar net niet alles hoor!
Een deel van de adventskalender gaan in elk geval wel mee in de korting!

1 like

Weet iemand of de originele Nespresso adventkalender ook al verkocht wordt?

Cosmania heeft nu ook een adventskalender

2 likes

Als het goed is vanaf begin november!

1 like

Tanks voor de tip! Heb hem gelijk aangeschaft

2 likes

Moest je achteraf nog extra betalen ivm belasting ect? Er schijnen in november weer adventkalenders te komen maar ik lees zoveel negatieve verhalen over Cult Beauty…

1 like

Oh my lord. Kwam hier om te posten dat ik de Kusmi thee kalender heb gekocht en nu stop maar i need dis!!

Heb nu dus 3 kalenders: bodyshop,yankee candle en Kusmi. Wil nog kijken of ik de Oil &Vinegar ergens in de winkel kan krijgen en anders koop ik een bierkalender voor mn man.

2 likes

Ik heb deze laatst gekocht in Duitsland! Wilde eerste die van Balea ook meenemen maar uiteindelijk toch niet gedaan. Ga eerst alles wat ik nog heb maar eens opmaken haha

6 likes

:tada::tada::tada: Ik kom net uit de holland & barrett en na een praatje over adventskalenders vertelde de medewerkster dat ze net had gehoord dat er tóch kalenders naar Nederland komen! Waarschijnlijk in afgeslankte vorm en ze wist ook niet wanneer, maaarrrrr wel ff goed om in de gaten te houden :grin:

26 likes

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga mezelf snel inschrijven voor de wachtlijst!

1 like

Oooh leukste nieuws van de dag :partying_face:
Zodra iemand ze ziet hoop ik dat er hier even een seintje wordt gegeven, dan ren ik gelijk naar de winkel :grin:

2 likes

Me too hahaha!

Ah wel echt een super leuk cadeautje!

1 like