Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik snap echt niks van die rituals kalender in elkaar zetten :joy:

1 like

Yes, dank voor de tip! Ik heb 'm als cadeautje voor m’n schoonmoeder besteld.

1 like

Hahaha ik ben er zaterdag anderhalf uur mee bezig geweest, omdat ik pas snapte hoe die lichtjes goed moesten nadat ik de huisjes erin had

2 likes

Er staat een kort instructiefilmpje op de site van rituals zelf! Heb er ook lang mee gekloot haha

1 like

Oh zo herkenbaar haha… vorig jaar met m’n man een uur mee bezig geweest denk.
Nu dus maar de variant gekozen die je niet in elkaar hoeft te zetten :innocent:

1 like

Haha ja dat hadden wij ook idd achteraf moesten we die lichtjes nog beetje onder de huisjes trekken! Uiteindelijk heeft m’n man het bijna alleen gedaan

Ja die had ik 10 x bekeken maar dacht nog steeds huhhhh haha gelukkig snapte m’n man het wel toen ie thuis kwam dus nu staat ie mooi :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Haha ja mijn man heeft eerlijk gezegd bijna al het werk gedaan :laughing: maar uiteindelijk is ie wel heel Cute een kerstachtig dus de moeite waard

3 likes

Je kunt merken dat Singles Day en Black Friday eraan komen met zoveel korting op adventskalenders. Nu dan toch de Beerwulf adventskalender maar gekocht als cadeau

4 likes

Ik zit nu te overwegen een honden adventkalender te kopen :joy: en iets met marsepein voor mijn man. Iemand tips voor een lekkere marsepein versie?

3 likes

Misschien deze?

https://www.debijenkorf.nl/niederegger-nutcracker-adventskalender-met-marsepein-en-chocolade-24-stuks-4286060001-428606000100000

2 likes

Dit weekend eens bij de Bijenkorf kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vandaag deze gekocht voor €8,99 :heart:

3 likes

Bij Lindt kun jij jouw eigen Adventskalender vullen. Ik heb er een voor mijn moeder gevuld en zij voor mij.

22 likes

Waar heb je m gekocht?

Omg mn vriend heeft de easytoys kalender gekocht :scream: kwam net binnen. Had ik echt niet verwacht. Weet al wat er in zit want heb de unboxing van Mascha gekeken :sweat_smile:

8 likes

Oeh via waar is dat ?

1 like

bij de Kruidvat! Online ook nog verkrijgbaar aldaar

1 like

Utrecht bij Hoog Catharijne, maar Lindt heeft verschillende vestigingen in Nederland. Ik gok dat je dat daar ook kan doen

1 like

Mijn mond viel net open tijdens het kijken van de Chanel advenskalender unboxing. Dat ding kost 825 dollar en bevat vooral stikkers en goedkope rommeltjes. Wie betaalt er nu 825 dollar voor fucking stickers! Wat mij betreft echt de slechtste adventskalender ooit

4 likes