Het adventkalender-topic (Deel 1)

Op Zalando zijn nu een aantal kalenders met korting door singles day!

1 like

Hahaha wauw, ik ging het even opzoeken want ik kon me niet voorstellen dat het echt zo erg kon zijn.

Vanaf 23:30 haar hoofd:
"Who decided :grinning: to put :grinning: an animated flipbook :grinning: in the chanel calender :slightly_smiling_face: So :disappointed_relieved: funny!! " :cry:

9 likes

Was er voor de MyMuesli kalender nou nog een extra code in omloop, of is dat gewoon de 10 euro korting die je ook op de site krijgt?

Bij de Plus is die ook verkrijgbaar! Daar heb ik hem vrijdag meegenomen. Ook €8,99

Mijn vriend zou de Holland & Barrett kalender voor me kopen omdat we dit jaar toch naar de uk gaan, maar nu kreeg ik een mail dat ie permanent is uitverkocht en hij had 'm natuurlijk nog niet gekocht :unamused: nu mag ik een nieuwe uitkiezen, denk dat ik maar voor een thee kalender ga ook

1 like

Iemand ergens in een rituals winkel nog de duurdere kalender gezien (kerstdorp)? Had niet verwacht dat het begin november al uitverkocht zou zijn online en in de dichtstbijzijndste winkel :frowning:

Afgelopen weekend stonden er in Den Haag nog best een aantal

3 likes

In Zwolle stonden er ook nog veel!

2 likes

Vind deze Disney puzzel adventskalender ook erg leuk, maar net wat te duur

4 likes

Ik heb ‘m gekocht via de link in een video van Rebecca Denise. Die is nog iets hoger dan hun eigen korting. Heb de deluxe genomen.

2 likes

Top, nog 5 euro extra korting op de muesli kalender, dankjewel :heart:

1 like

Zie dat hier de Singles Day aanbiedingen zijn toegevoegd. Iemand nog andere aanbiedingen tegen gekomen? Zou graag de 2D kalender van Rituals nog met korting scoren

2 likes

Deze nog gekocht als cadeautje voor mijn vriend.

11 likes

Mooi deze zeg!

1 like

Iemand de my muesli kalender van e49,00?

Is deze leuk? Vind die andere echt wel heel erg duur!

1 like

Is dat die met alleen muesli? Die had ik vorig jaar. Was wel oke maar soms wat saaie smaken.

Ik vond nog een kaarsen advent bij de Action. Hij was 7,50. Geen idee wat de inhoud precies is want er staat ook niets op vermeld. Maar wel diverse soorten vormen kaarsen. Ik ben benieuwd!

2 likes

Ik ben voor een groente, fruit en kruiden kalendar gegaan
618aCMn1BeL.AC_SY580

En ik wil nog eentje van Clipper en Kinder, maar ik wacht tot er korting is :grin:

23 likes

Waar heb je die vandaan?

Omg wat een waanzin! Gabrielle draait zich om in d’r graf. En die meid blijft maar zo lief lachen en probeert toch iets positiefs te zeggen :sob:

1 like