Het adventkalender-topic (Deel 1)

Oooh ik heb regelmatig online nog gecheckt en zaterdag nog in de winkel gevraagd maar was natuurlijk op. De medewerker gaf me de tip om in maart me al op te geven, dan werd het speciaal voor me besteld. Dus heb een andere adventskalender besteld voor m’n vriend, waar ik een beetje over twijfel of het wel z’n ding is. En nu is deze dus weer online verkrijgbaar! Heb even getwijfeld maar ik laat het zo, volgend jaar misschien beter :blush:

Jaaa vind ik leuk om te zien!! Kan gewoon toch als je er boven zet uit welke kalender het komt en dan vervolgens de inhoud in een spoiler?

2 likes

Haha boeit mij 0 in het adventkalendertopic :joy:

Ik denk veel mensen hebben asos, goodiebox etc, dus ik ga die zelf niet posten. Die van cult mag je wel delen hoor​:heart_eyes::heart_eyes: of niet want ben al heel jaloers op die haha

2 likes

In de oil en vinegar kalender zat dit:

In de zelfgemaakte kalender door mijn vriendin zat dit:

20 likes

Bijenkorf!

16 likes

Yeaah, we mogen eindelijk gaan openen. Leuk ook om te zien wat anderen al tevoorschijn hebben gehaald :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Asos kalender

28 likes

Mymuesli, yankee candle en oil&vinegar.

13 likes

Rituals en Balea!

14 likes

Zo leuk dat we vandaag mogen beginnen!! Ik vind het ook heel leuk om foto’s te zien van andere kalenders die ik zelf niet heb. Helemaal excited :blush:

4 likes

Zalando en glossybox!

23 likes

Essie en Douglas

12 likes

Ik had er niet bij stil gestaan dat het 1 december is en we mogen beginnen openen, tot ik dit topic opende. Leuk om alle kalenders te zien, voelt een beetje alsof je ze mee mag openmaken. Ik heb zelf een theekalender van sostrene grene en die van alverde, dus niet zo heel luxe.

3 likes

Geen foto’s maar

Zakjes kamille thee van pickwick.
Oogcrème van kiehls.
Bijenkorf gezichtcreme maar is al foto van gepost

2 likes

Toch nog de beery christmas gekocht

3 likes

In die van l’Occitane:

13 likes

Rituals en Sonnentor thee advent

Samenvatting

12 likes

Huh, welke Essie heb jij?

Dit is mijn dag 1 haha:

11 likes

Bonne Maman dag 1:
Kersenjam met kerstkruiden en een jamlepeltje.

18 likes

Niet zo’n heel spannend begin haha van Betjeman&barton

10 likes