Het adventkalender-topic (Deel 1)

Ik ook, wil de shisheido maar heb al kiehls.
Essie ook maar draag bijna nooit meer nagellak.

2 likes

En en en?

2 likes

Ziet er prima uit !

8 likes

Oh heel leuk inderdaad!

En op de achterkant staat wat er in zit.

1 like

De Pukka theekalender is slechts ÂŁ4.99 op Amazon vanwege Black Friday :grin: Heb er een voor mezelf en een paar extra besteld om als cadeau te geven.

Deze gisteren gekocht voor mezelf :drooling_face:

10 likes

Nah, ik had te lang getwijfeld over de kalender van Rituals en me ingeschreven voor notificaties op de website. Zag ik vannacht toen mn baby net terug sliep een 'op voorraad’melding. Werd vanmorgen helemaal excited wakker, maar alweer uitverkocht :sob:.

Morgen is het eindelijk zo ver! 1 december!

22 likes

M’n adventskalender van de douglas wordt als t goed is vandaag bezorgd :joy::joy:

2 likes

Misschien nog bij een plaatselijke parcumerie te vinden? Vorig jaar hadden ze in mijn ministad nog wel wat voorraad

1 like

Iemand nog een leuke adventskalender met flinke korting tegengekomen?

3 likes

Ik weet niet of iemand hem nog wil maar de kalender van oil&vinegar is weer op voorraad!

2 likes

Ik heb zoooo’n zin om morgen aan de adventkalenders te beginnen​:star_struck::christmas_tree:

14 likes

Jaaa ik ook hahaha. Ik heb zo vaak in de verleiding gestaan gister en vandaag. Zo van: ah dan doe ik er nu een en dan begin ik donderdag ipv woensdag😂

2 likes

Heeft iemand hier ook de goodieboxkalender? Ik heb 'm van mijn moeder gekregen :heart: had 'm vorig jaar ook, was erg verrast door de leuke en gevarieerde inhoud!

Stond net voor mijn Kiehl’s adventkalender en had stiekem de neiging om nr 1 te openen, maar ik wacht netjes tot morgen.

Poll: ik heb stiekem al een (of meer) vakjes open gemaakt

• Nee
  • Ja, 1
  • Ja, meerdere

0 stemmers

Van het chocolade en invisible adventkalander meerdere open gemaakt. Maar met de Kiehls begin ik morgen :slight_smile:

2 likes

Ik heb al 2 adventkalenders helemaal opengemaakt, wel netjes vakje voor vakje maar 1-2 maanden te vroeg. Vanaf morgen de chocolaatjes.

5 likes