Zelfgemaakte en koffiekalender.

Ooh en het boompje heeft lampjes!! Maar moet nog even batterijen zoeken
Ik kijk lekker met jullie mee, volgend jaar wil ik echt een kopen!
Hoeveel adventkalenders hebben jullie?
0 stemmers
Rituals, een thee kalender en een CAL van wolplein. Elke dag een haakpatroontje
3, maar eentje bewaar ik tot 1 januari, dan heb ik in januari ook nog iets leuks en kan ik tegen m’n vriend zeggen dat ik m in de aanbieding heb gekocht eind december
Wel jammer dat de eerste 2 rituals huisdingen zijn, benieuwd naar die van vandaag Ik wil producten voor de douche enz haha
Heb alleen de theekalender van Clipper.
:o welke kalender is dit / waar komt die vandaan?
@Bakkes nog bedankt voor de tip! Ik ben wat winkels afgegaan maar nergens te vinden, dus toen heb ik uit frustratie de grote van the body shop gekocht haha, met 10% korting omdat het al 1 December was.
Je doet iig je naam eer aan!
Het is de adventkalender van Knaagbox. De adventskalenders waren erg snel uitverkocht, maar ze hebben wel nog een kerstpakket voor konijnen en cavia’s, misschien is dat iets?
Vandaag hadden ze frambozenbladeren. Zoals verwacht iets minder geliefd door mijn konijnen, maar vanavond krijgen ze de tweede helft van het koekje van gisteren want dat vond ik toch wat veel voor 1 dag.
Ik twijfel nu zo om 'm niet alsnog te kopen. L’Occitane is zo fijn en ik word van de eerste drie dagen al enthousiast. Mega spijt van m’n Rituals haha
Volgend jaar ga ik denk ik ook voor l occtaine. Ziet er tot nu toe goed uit.
Wow, dat is wel echt super nice